Så er jeg efterhånden ved at være på toppen igen efter en alt for underlig weekend.
Fredag efter arbejde nåede jeg ikke så meget andet end at slå en bøvs og så ellers i bad og ind mod hoved-bananen for at samle folk op. Frz og BigMac var allerede godt pumpede og havde ligesom langt stilen.
@Frz - jeg fatter så ikke helt pointen i at drikken 10 shots, en masse cocktails og lige så mange bajere på en 1/2 time - klart at du ikke kan stave til "ib" bagefter - havde sku ikke lige regnet med at se dig på vand det meste af aftenen nede på Zone.
Nå men back to business - efter en fucking lang æder på McD pga. mega kø, så røg vi hurtig mod Zone og fandme og Will_Not ikke lige pludselig stod midt på vejen - hmm vi var vist komme frem til det rigtige sted.
Slæderne blev hurtigt smidt på det fashionable Nakskov torv, hvor man så åbenbart ikke må holde on lørdagen, vel Feffe. 3dotz skulle dog lige have sin "techno techno techno" shirt på (tror helt sikkert det var én som han engang havde vundet i en klagebrevs konkurrence hos Rådet for Større Færdselssikkerhed - for shit hvor var den gul

) CA poloen blev dog krænget ned over og vi luskede ind på Zone, hvor Will_Not og hans slæng allerede havde gang i 5 kr's baren.
Det var sku et helt i orden koncept, bare pisse fucking klamt, at jeg skulle spille kamp lørdag kl. 12 i Kbh - kan godt se nu her i bagklogskabens lys, at det nok var årets brøler jeg lige fik lavet der... ØV ØV ØV

(vi spillede 2-2, endnu mere øv).
Derinde kørte musikken ligeledes allerede derud af, men jeg skal ærligt indrømme at jeg blev en smule irriteret da den lokale nightleif tosse mixede Safri Duo og Paffendorf ind over hinanden for 5 gang i træk.

Røg hurtigt op i pulten og tilbød min assistance i form af en nybrædt skive, som havde roteret i Roveren på vej med Lolland, hvilket åbenbart bragte lykke - de næste 3-4 numre kom derfra (valgte dog at "glemme" den dernede, da Rimini & Vortex kom vandrede med den sølvfarvede Matrix kuffert med de gyldne skiver)
Da klokken begyndte at nærme sig 01.30 kunne mine øjne eller for den sags skyld mave ikke rumme mere - havde drukket lidt for mange Powerade, Red kick, colaer samt vand til at min krop kunne tage mere og jeg måtte bare finde et sted og stene - havde også den vildste øv over at være sådan et fedt sted - og så ikke være fuldstændig lige så fucked up som resten af Jer var, men stod der piv ædru og græmmede mig.
Nå efter at crashed hos Will i en 1 1/2 times tid, mens Rimini & Vortex smadrede derud af, kom først Der Alte + kran og så Haude væltende... og så var det ligesom forbi med at slappe af. Røg tilbage på Zone, hvor jeg så Will's kærestes lillesøster kom gående - og ville lige sige hej - hvilket jeg så gjorde ved at tage hende på asen - men hun havde så bare ikke lige set, at det var mig - og TJE TJING

jeg havde lige scoret mig Nakskov's største lussing.... hmm bad timing og hold da kæft hvor blev jeg forskrækket, hvilket det kære pigebarn vist også gjorde - hun troede jo at det var en eller anden klam roe plukker med hår mellem tænderne og ikke Guds gave til kvinde-racen, som stod bagved hende, men fuck det, bedte jo ligesom selv lidt om det... he he
Klokken var efterhånden blevet alt for mange (03.30) og jeg havde fået tanken om at jeg bare vill gerade zu Kopenhagen ASAP. Kunne dog godt se på de 2 trippende herre Fairground og Dumonde, at de absolut hellere ville blive på Zone og rive nogle små Lolland tøser rundt til lidt Italiano dance af højeste karat...,

men langt om længe kom de 2 vælten og jeg kunne starte taxaen og sætte kurs mod Nykøbing, Tåstrup, Herlev, Frederiksberg, Dragør og sidst Østerbro, hvor jeg fik vækket Haude som godt nok så mere end ramt ud.
@Haude - hvis du havde ondt i nakken, da du vågnede, så kig på billederne fra bilen. Fatter ikke at du kunne sove sådan med hovedet mellem benene. Fuck hvor du talte i vildelse da du blev vækket på Østerbro.
Kl. 06.49 lagde jeg kraniet på hovedpuden - og der gik vist ikke mere en 2 sek. før jeg hoppede rundt på en lyserød sky med Alice i Drømmeland, lige indtil mobilen hylede - shit klokken var 10.30 og jeg skulle op igen, pis !
Spillede kamp og så hjem på sofaen og "power-nappe" som Klausen kalder det og så ud og drikke (havde jo lidt jeg lige skulle have revanceret fra aftenen før) med et par venner/veninder og en tidligere verdensmester i boksning, som er i Kbh for at træne med Mads Larsen (som bokser VM kamp den 5/9) og den nat er der vist ingen der gider læse om - fuck den nat var vild/skør/sjovt/mega mærkelig.
Anyway søndag gik med at sætte personlig rekord med at lave så lidt så mulig, så længe som mulig.
Sammu sumarum - endnu en griner CA-party - næste gang aflyser jeg helt sikkert alt hvad der bare ligner aktivitet dagen efter, så jeg kan lege med på lige fod med alle Jer andre. Det var sku lidt trist at stå der og stene på vand og cola, altså den med "coca" foran