Jeg søger et godt videoredigeringsprogram til at lave cs-movies med...
På nuværende tidspunkt sidder jeg og roder med Videomach 2.7.2...men, det har minimum effekter...Det jeg leder efter et et proggy der kan lave nogle fede/eller bare fadeeffekter....
Håber der er nogen der kan hjælpe mig!....
Regards, \\On3
REQ: Videoredigeringsprogram til cs-movies
Redaktør: Moderators
...
Thx _WHAT_ !
Det skal dog lige siges at jeg selv havde fundet ud af det i mellemtiden...
Har også fundet ud af det har nogle fede effekter osv....men, når jeg afspiller det, kører mine frames alt for langsomt!....
any ideas
Regards, \\On3
Det skal dog lige siges at jeg selv havde fundet ud af det i mellemtiden...
Har også fundet ud af det har nogle fede effekter osv....men, når jeg afspiller det, kører mine frames alt for langsomt!....
any ideas
Regards, \\On3
-
_WHAT_
- Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
- Kontakt:
Det kan være flere ting der gør det.
Når du ligger effekter i film med div. programmer skal videon ofte renderes for at effekterne er helt færdige.
Hvis man afspiller direkte i programmet forsøger den at lave dem real time hvilket man godt kan med en render farm til godt 100k.
Det kan også være fordi din framerate er sat forkert.
Du skal kører med 25 frames så skulle du gerne få et fint billede.
Husk det er 25 fps = frames per second det vil sige du for hvert second film skal have 25 billeder... hvis der ændres på antal billeder pr second laver man slowmotion eller overspeed.
Når du ligger effekter i film med div. programmer skal videon ofte renderes for at effekterne er helt færdige.
Hvis man afspiller direkte i programmet forsøger den at lave dem real time hvilket man godt kan med en render farm til godt 100k.
Det kan også være fordi din framerate er sat forkert.
Du skal kører med 25 frames så skulle du gerne få et fint billede.
Husk det er 25 fps = frames per second det vil sige du for hvert second film skal have 25 billeder... hvis der ændres på antal billeder pr second laver man slowmotion eller overspeed.
...
Fandt et andet ganske udemærket proggy
Video Edit Magic
Se evt. min første film her
http://www.on3.dk/csfilm/wildfilm.zip
regards, \\On3^
Video Edit Magic
Se evt. min første film her
http://www.on3.dk/csfilm/wildfilm.zip
regards, \\On3^