Hvilke download programmer..?
Redaktør: Moderators
Hvilke download programmer..?
Hvilke download programmer bruger i i øjeblikket? Jeg bruger efterhånden kun Emule, men er temmelig træt af det, fordi det ikke kører som det skal. Jeg har hørt at nogen bruger filenexus... Er det godt?
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
@Echelon Problemet med dit emule kan jo være du ikke opdatere det nok eller ikke er blandt dem så har respekt oppe i de forskellige forummer!! følg med i debatten på f.eks sharereactor.com i deres forum også vil din emule også køre kanon tror mig at sætte sig bare lidt ind i hvordan emulen virker kan være guld værd!
Men bare ET råd HOLD dig langt væk fra Kazaa og Winmx det er de rene pirat fælder ved ikke om dette kun er min mening med det pis holder jeg mig rigtigt langt væk fra!!!
Men FTP er da også en løsning du skal bare være sikker på at dem du lukker ind på din ftp ikke låner der login og pass ud!!!
Men bare ET råd HOLD dig langt væk fra Kazaa og Winmx det er de rene pirat fælder ved ikke om dette kun er min mening med det pis holder jeg mig rigtigt langt væk fra!!!
Men FTP er da også en løsning du skal bare være sikker på at dem du lukker ind på din ftp ikke låner der login og pass ud!!!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
emule suxx! sådan er det bare..
Plejede at bruge det en del, men nu virker det bare aldrig som det skal og man får sjældent nogen at downloade fra..
@Yakuza: gad godt vide hvordan emule ka være guld værd bare fordi man for de nyeste releases, selvom man får det ka det godt gå langsomt...
og at opdaterer virker jo heller ej...
Plejede at bruge det en del, men nu virker det bare aldrig som det skal og man får sjældent nogen at downloade fra..
@Yakuza: gad godt vide hvordan emule ka være guld værd bare fordi man for de nyeste releases, selvom man får det ka det godt gå langsomt...
og at opdaterer virker jo heller ej...
For the love of music!
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
@Dr Evil jeg kan så sige at den pc der henter alt det ned fra emule som jeg skal bruge river det ned men i gennemsnit 60 kbs og det er så i alt men det er ksu stadig en kanon downloade men der e rlige dte på emule hvis du ikke uploader en skid eller bare hopper af og på serveren så får du ikke nogen god upload sådan er det bare!! og det er sku også fair så slipper vi for alle dem der bare henter og intet gir!!! Så for mig er Emule guld værd
Zlinky Tillykke ned dit post nr 500
YaKuZa Out
Zlinky Tillykke ned dit post nr 500
YaKuZa Out

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Hvis alle var som dig, og ikke ville bruge den bw, som du alligevel betaler for, ville der jo ikke være noget emule...Dr. Evil skrev: Da jeg brugte emule uploadede jeg ligeså meget som jeg downloadede, alligevel umuligt at leeche fra emule så..
Inger der uploader = Ingen der kan downloade...
Del nu jeres totalt dyre ADSL forbindelser... Det koster ikke ekstra...
det har ikke noget at gøre med jeg ikke vil bruge penge, det er fordi den aldrig gider downloade og hvis den nu gør, så sluger den tit hele forbindelsenCargo skrev:Hvis alle var som dig, og ikke ville bruge den bw, som du alligevel betaler for, ville der jo ikke være noget emule...Dr. Evil skrev: Da jeg brugte emule uploadede jeg ligeså meget som jeg downloadede, alligevel umuligt at leeche fra emule så..
Inger der uploader = Ingen der kan downloade...
Del nu jeres totalt dyre ADSL forbindelser... Det koster ikke ekstra...
For the love of music!
Det er jo bare at sætte nogen limits.
Der er jo limit for både max upload og max download speed. Disse hænger også sammen så længe man har max upload under 10 kb/s, fordi så begrænses download speed til 4x upload (Mener det er sådan).
Men sættes upload til 10 kb/s, kan man sætte download lige så højt man vil
Der er jo limit for både max upload og max download speed. Disse hænger også sammen så længe man har max upload under 10 kb/s, fordi så begrænses download speed til 4x upload (Mener det er sådan).
Men sættes upload til 10 kb/s, kan man sætte download lige så højt man vil
Ja problemet med mit emule er bare at det bliver ved med at påstå at jeg leecher... Jeg har en masse forskellige film liggende, og jeg kan se at folk er vilde efter at downloade fra mig, men de kan bare ikke ret godt. Nogen gange kan de hente med 25kb/s i flere min, men så falder min upload hastighed pludselig helt vildt i flere min, og det er denne svingning i min upload der gør at brugerne på emule tror at jeg leecher. Men det gør jeg ikke... Det er helt vildt fladt, for det ødelægger min download hastighed
Jeg har prøvet at sætte min upload til både 10, 25 og 150, men ingenting virker. Fladt!
Så nu leder jeg efter andre græsgange...
Jeg har prøvet at sætte min upload til både 10, 25 og 150, men ingenting virker. Fladt!
Så nu leder jeg efter andre græsgange...
Nu ved jeg ikke hvor lang tid i bruger på at hente noget fra emule inden i opgiver igen. Det er såre simpelt. Man bliver sat i kø, og der kan da til tider godt gå lidt tid inden farten er god. (men så er min altså også oppe og svinge omkring de 30 - 40 kb/s når det går langsomst.
En af de store fejl folk ofte begår, er antallet af forbindelser. Lad nu være med at sætte antallet af forbindelser til 100000! Det kvæler jeres bw. Og antallet af max forbindelser pr. fil skal heller ikke være for høj! Man bliver kun sat i kø på en fil pr. bruger. Så det er jo ikke fedt at have 1000 steder at hente fra på 2 filer når der står "forespurgt på anden fil" ud for halvdelen af dem :S
En af de store fejl folk ofte begår, er antallet af forbindelser. Lad nu være med at sætte antallet af forbindelser til 100000! Det kvæler jeres bw. Og antallet af max forbindelser pr. fil skal heller ikke være for høj! Man bliver kun sat i kø på en fil pr. bruger. Så det er jo ikke fedt at have 1000 steder at hente fra på 2 filer når der står "forespurgt på anden fil" ud for halvdelen af dem :S
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Må også bryde sammen og bekende, at jeg henter de store scr. (4.5 GB filer
) med eMule. -Der er en del ting man må sørge for er i orden, men det kører fint når det spiller.
Download kicker først rigtigt ind efter et par timer, men så går det bare fint fremad i et par dage. Min bryder ned hver 3-4 dag..... Who cares

Download kicker først rigtigt ind efter et par timer, men så går det bare fint fremad i et par dage. Min bryder ned hver 3-4 dag..... Who cares