Eftersom jeg lige er flyttet til Aalborg og de andre fjolser heroppe ikke har formået at bikse noget CA party op. Så må jeg jo olige sørge for det
Jeg vil egentlig gerne vide hvem der er game en fest heroppe.
der er mulioghed for at jeg kan leje et festlokale vi kan drikke i indtil vi smutter i gaden. Lyd og lys må vi finde ud af (happy)
Det er ikk bindende tilmelding, vil bare vide hvem der bakekr op om Ideen.
Btw Hpy og jeg tjekker gaden ud for jer iaften
-----------EDIT-------------
efter en røv tur af Feffe så er jeg blevet enig med mig selv og ham gutten jeg deler lejlighed med om at vi holder en CA-POT d. 8/11 I Aalborg
Der er ikke nogen regler pt hehe meeen alt opførsel såsom Frz opførsel er forbudt
Der kan ikek soves her men der er heldigvis rimelige gode tog/bus forbindelser fra aalborg såå der skulle være mulighed for at ta et morgen tog/bus
Så lad os feste
Tilmedling er i en PB her på boardet så smider jeg jer på listen.
VI HAR PASSERET 20 TILMELDTE
TILMELDTE
Drud
Feffe
Psy/Clown
Cargo
Qrazyleg
United Public
Maze
Dominator
Klausen
Dj1982
Smoker
Disease-
YaKuZa_MaB
Down\\
Frz
Andz
Tweety
Dj Goofy
Hpy
Mail\\
D-X
Flubber
Tina^
\\On3
----------pladsbillet fra KBH under linien---------
\\On3 kbh kl.16.00
Feffe kbh kl 16:00
YaKuZa_MaB kbh kl 16:00
Haude fra korsør kl 17:00
Drud Fra Odense! kl 17:30
--------------EDIT------------------------
Hey igen! dejligt at se de manget ilmeldte!
Lidt infom omfesten!!
Starter omkring kl. 20. mad klarer i lige selv ;p
drikkevarer klarer i også selv! det eneste i kan få her er vand, smæk og sex med Øl-feffe
Der er pga pladsmangel ikke sovepladser her, men der er gode bænke nede i centrum ellers finde vi en dame til jer!!!!
Musik osv behøves ikke at medbringes tror godt jeg kan bikse en gammel ace of base plade frem vi kan vold spille hele natten hehe
og så lige ord som min mor ville ha sagt! "nu skal i opfører jer ordentlig og passe på i ikke smadre noget" så er det sagt og lad os så blive stive
--------------------------------| |--------------------------------
--------------------------------|UPDATE|--------------------------------
--------------------------------| |--------------------------------
Hvis man vil ha en ven med så sig lige til så jeg kan styrer det, men ellers vil jeg sige at man IKKE må tage nogen andre med, for ellers er der altså ikek plads!!!!!!! så med mindre i smider en PB/PM med hvor mange i tar med og hvorfor så kommer de ikke ind!
Sorry men bor i en lille lejlighed, også en CA-POT ikk en get2gether for nørder og vedhæng