Hey! Var til en fest i fredags, hvor jeg hørte et remix af Haddaway - What Is Love, som vist var ret fedt .. Jeg spurgte DJ'en hvem der havde remixet sangen, men han ville ikke sige det: "Lad nu være med at gå hjem og downloade mp3" .. Pænt irriterende ..
Han fortalte mig dog at remixet var splinternyt og jeg bare skulle spørge efter "det nye remix" af Haddaway - What Is Love i pladebutikkerne .. Istedet spørger jeg Chart brugerne .. Kender I til noget nyt remix af denne sang og i så fald : hvad hedder det?
På forhånd tak!
Nyt remix af "Haddaway - What Is Love"
Redaktør: Moderators
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=204047
Her lille ven
Nu synes jeg du skal være en flink Chart Attack bruger og følge det princip som en ægte CAer står for. Du har hørt noget fedt musik som du godt kan lide, så køb det
Her lille ven
Nu synes jeg du skal være en flink Chart Attack bruger og følge det princip som en ægte CAer står for. Du har hørt noget fedt musik som du godt kan lide, så køb det

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Kunne ikke lige lade være
Det var egentlig også mere ment som en opfordring til alle de n00b leechere der er kommet til på det sidste
Kan i øvrigt kun anbefale folk at bestille følgende 3 singler fra CDON da de kan erhverves til en samlet pris på UNDER 100,- KRONER
Cantrell Blu - Breathe
Outlandish - Aicha
Scooter - Maria (I Like It Loud)
3 stykker musik hvis kunstnere, efter min mening, fortjener at vi støtter dem.
Nu er der sikkert nogle der vil mene at 3 singler for 100,- ikke er noget specielt, men lad nu dette være en opfordring til nogle af n00b´sne om at bruge en sølle 100 krone-seddel af deres avispenge på et godt formål.
Det var egentlig også mere ment som en opfordring til alle de n00b leechere der er kommet til på det sidste
Kan i øvrigt kun anbefale folk at bestille følgende 3 singler fra CDON da de kan erhverves til en samlet pris på UNDER 100,- KRONER
Cantrell Blu - Breathe
Outlandish - Aicha
Scooter - Maria (I Like It Loud)
3 stykker musik hvis kunstnere, efter min mening, fortjener at vi støtter dem.
Nu er der sikkert nogle der vil mene at 3 singler for 100,- ikke er noget specielt, men lad nu dette være en opfordring til nogle af n00b´sne om at bruge en sølle 100 krone-seddel af deres avispenge på et godt formål.

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_