Hi.
Har lige geninstalleret XP, da den var ved at være godt træls. Men så røg mine grafikkort drivere.....
Det er et Geforce2 GTS Pro 64mb DDR ram
Så installerede jeg nvidias drivere, men så snart jeg aktivere TV udgangen blinker det blot på TV'et men ellers intet billede.....
Det hele virkede før installationen, så det MÅ være softwaren....
Så ville jeg gå ind på www.hercules.com hvor man kan hente de orginale drivere... Men ak den side virker ikke mere...
Nogen som kan hjælpe mig med dette problem, og måske har en løsning på problemet???
nvidia / hercules.com
Redaktør: Moderators
nvidia / hercules.com
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Jeg havde også bøvl med mit geeforce, godt nok en 4´er, da jeg opdaterede mine drivere men jeg fandt en løsning.
Den kan selvfølgelig godt være du har prøvet det her men jeg beskriver lige alligevel
Har den registreret at der er 2 monitorer??
Gå ind i settings / indtillinger for skærm/grafik
Prøv at ændre på de flueben der er i "Use this device as the primary monitor" og Extend my Windows desktop onto this monitor"
Hvis det virker bør du på et tidspunkt både have billede på monitor og tv. Det er skide genialt lavet så man på tv´et kan køre en film samtidig med at man kan arbejde videre med skrivebordet på monitoren.
Men det kræver som sagt lidt roden rundt at få det til at virke. (slet ikke sikkert at det virker på din model, men prøv)
Den kan selvfølgelig godt være du har prøvet det her men jeg beskriver lige alligevel
Har den registreret at der er 2 monitorer??
Gå ind i settings / indtillinger for skærm/grafik
Prøv at ændre på de flueben der er i "Use this device as the primary monitor" og Extend my Windows desktop onto this monitor"
Hvis det virker bør du på et tidspunkt både have billede på monitor og tv. Det er skide genialt lavet så man på tv´et kan køre en film samtidig med at man kan arbejde videre med skrivebordet på monitoren.
Men det kræver som sagt lidt roden rundt at få det til at virke. (slet ikke sikkert at det virker på din model, men prøv)

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_