Den der med folk som joiner og bare vil ha! rend mig siger jeg
FOlk skal satme optjene lidt credit hos mig før jeg gir dem nogen hjælp. med mindre det er alm. frage.
Kan godt være jeg er den på #chart.dk som kæfter mest op og som bitcher mest, men jeg er med garanti også en af dem som får de lammeste pm´s. Vil Ikke hænge nogen ud, men pænt seje logs jeg har liggende.
Synes folk skal tænke "hvad kan jeg hælpe med" og så bagefter sprøge om hjælp.
Synes generelt CA er blevet et "jeg vil ha2 sted istedet for det gode gamle som vi _ALTID_ vender tilbage til i de her diskutioner.
Alt respekt til de admins herinde de må skulle hører for en masse crap, kunne jeg ihvertfald forestille mig. Så ppl tænk jer ldt om, forestil jeg chart.dk som et virkeligt sted og tænk så på hvordan i vil opfører jer, både her og på channen.
TIlslutter mig også Drud´s mening, sig det til personen ikk til alle andre. i mit tilfælde blir den person som snakker bag om min ryg squ aldrig en person jeg vil hjælpe eller bare snakke ordentlig til.
So no offense ikk for at disse andre. for her SKAL være plads til alle store,små tynde og Feffe ;p
Generel optræden på chart.dk og boardet...
Redaktør: Moderators
jeg kan godt se havd du mener down! meeen hvor lang tid kan det tage og se folk an... jeg synes at folk har det sådan at de gerne vil have noget af en... men den dag de selv kan skaffe alt skider de bare på en!
men det er da helt ok at folk ser en an... det er vil meget normalt... meeen jeg må sku sige det tager lang tid...
men det er da helt ok at folk ser en an... det er vil meget normalt... meeen jeg må sku sige det tager lang tid...
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
mail der er altid problemer med dig og din vom
Jeg synes vi skal slutte denne diskussion, som vi har snakket om før.
Til alle som synes de er noobs. del ud til andre og andre vil dele med jer.
Hvis der er nogen dumme admins gælder både her og på #chart.dk, så skal slå til mig, så bitcher jeg vedkommende på rette måde. tror jeg nok!
end
Feffe
Jeg synes vi skal slutte denne diskussion, som vi har snakket om før.
Til alle som synes de er noobs. del ud til andre og andre vil dele med jer.
Hvis der er nogen dumme admins gælder både her og på #chart.dk, så skal slå til mig, så bitcher jeg vedkommende på rette måde. tror jeg nok!
end
Feffe