Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg er en rimelig stor fan af CS
Og spiller det rimelig tit... Men en dag fuckede det fuldkommen op og blev nødt til at geninstallere det...
Da jeg havde gjort det oplevede jeg flere problemer... Bl.a. At mit CS er forsinket... F.eks : Hvis jeg bevæger musen varer det ca. 2-4 sekunder før den reagerer... Jeg har prøvet at rodde med cl_dmrate og rate og alt det der, men det har ikke virket :'(
Virker til at være lidt mere end det der er problemet kunne være noget med HD eller gfx kort.
Hvordan ser fps osv ud og er problemet det både på lan og inet... og snakker vi 1.5 eller 1.6 ??
Kom med lidt mere info så kan det være vi kan hjælpe.
mine FPS er på 50... Det har de altid været, og det har der aldrig været noget med...
Når forsinkelsen kommer kører fps'ne dog helt op på 90-100...
Det er i 1.5... Jeg prøvede at installere Steam, men det var det der fuckede det op... Andet i skal vide?
Må jeg gætte på du kører i Direct3D? Har nemlig ført prøvet det med at man bevæger musen og nogle sek efter kommer den først... Det stoppede da jeg skiftede over til OpenGL, prøv det hvis du kører Direct3D