Jeg har problemer med at brænde images.
Brændingsprocessen går fint, men efter cd'en er brændt ser den ud som om den er tom.
Jeg har prøvet at åbne imagerne i daemon tools, der ser de fine ud, så jeg tror ikke der er fejl i dem.
Jeg har også brændt nogle imager hvor Nero skriver det bliver nødt til at afslutte cd'en for at der er plads nok, så virker det fint, men jeg kan ikke finde et sted hvor jeg manuelt kan lukke cd'en.
Min brænder er en SAMSUNG SN-324B og jeg benytter NERO 5.5.10.20.
Håber der er nogle der kan hjælpe
Brænding af bin/cue image - Hjælp!!
Redaktør: Moderators
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Det hjalp desværre ikke
Tak for tipsene.
Jeg har prøvet at brænde et image med fireburner, og kontrolleret at den stod til at lukke cd'en.
Så prøvede jeg at overføre imaget til en anden pc og brændte det på den med den samme type CDR, det kunne den godt.
Jeg synes det virker meget mystisk, men jeg må vel prøve at lede efter noget firmware el. lignende og håbe på at det virker
Jeg har prøvet at brænde et image med fireburner, og kontrolleret at den stod til at lukke cd'en.
Så prøvede jeg at overføre imaget til en anden pc og brændte det på den med den samme type CDR, det kunne den godt.
Jeg synes det virker meget mystisk, men jeg må vel prøve at lede efter noget firmware el. lignende og håbe på at det virker
Kan jo ske at Nero ikke understøtter din brænder...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
hmm troede egentlig også jeg annulerede den post....

www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!