Skumler mail fra Paramount Pictures !!!!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

United

Indlæg af United »

lunapark>> jeg har også lige fået sådan en mail, så jeg tror jeg holder en lille pause med at hente !
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Tjaa det ku godt være det ville være det bedste. Men jeg kører sgu på endnu.
Lidt Charmed og så de nyestre film, hvor der er millioner af kilder, så kan det da ikke passe det sakl gå ud over lille mig :roll:

Det hjælper ikke at tage livet alvorligt, for man slipper sgu ikke levende fra det alligevel...... ;-)
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
allstar
Geografisk sted: dk
Kontakt:

Indlæg af allstar »

En pæn str. magnet er nok. den skal som i filmen bare køres rundt om harddisken...men så virker den heller ik bagefter overhovedet....
pas på med at holde en magnet tæt på skærmen...den ødelægger billedet med det samme...prøv evt. med en videboard tavlesvamp...den er ikke kraftig nok men laver stadig noget sjovt men skærmen..
Billede
chaoz
Kontakt:

Indlæg af chaoz »

Man kan også bruge funktionen i partition magic.... til at slette alt komplet!! :)
:-MuSiK Er KæRlIgHeD, DeR SøGeR OrD!-:
wanze

...

Indlæg af wanze »

Allstar > Hvis ens skærm ik er fra 80erne, er der jo nok en knap der hedder "Degauss" :)
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Hmmmm!!!!!!

@ dem der taler om en meget fratig magnet over hardisken:
1. Hvis man skal være 100% sikker på at HD'en er helt smadret skal man have fat i en elektromagnet for at få et magnetfelt der er kraftigt nok.

2. Hvis i virkelig har så slemme ting at ingen andre nogensinde må vide hvad der har ligget på jeres drev hvorfor fanden så have alt det besvær med at anskaffe sig en motherf*cker magnet osv. hvorfor smider i så ikke bare HD'en i en sø eller i den nærmeste container og venter på R98 henter den....Harddisken vil alligevel være ubruelig efter i har været i nærheden med magneten. Bare lige min mening 8) syntes sgu det blev lidt for indviklet alt den snak om at finde magneter osv!

@Blax:
Ja det kan godt være at der sidder en degauss knap på computer skærme, men hvis man har leget med den omtalte meget kraftige magnet omkring skærmen så er det meget tvivlsomt at et tryk på den knap kan fixe det igen da der sandsynligvis er vitale dele i skærmen der er blevet smadret af det kraftige magnetfelt. Hvis man mister en arm kan man jo heller ikke bare putte plaster på hvorefter armen vokser ud.....!

Nå sorry blev lige nød til at bitche lidt!!!

Derudover så er der en fejl i mit indlæg højere oppe. Det er selvfølgelig ikke det første bit i hver fil der bliver fjernet, men derimod det første bit ud for filen i fil tabellen. Jeg havde lidt travlt da jeg skulle skrive det gamle indlæg så jeg fik vidst ikke alle detaljer med hehe...!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Ikke hvis magneten er stærk nok B|aX^.
Billede
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

To sjæle... :wink:
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Besvar