Req: Sangen fra OnSide
Redaktør: Moderators
Req: Sangen fra OnSide
De spiller en slags "tema" sang I onside på tv3, hvad er det for en sang??
nu har jeg simpelthen ledt efter den i lang tid, så hvis der er en der ved hvad den hedder, eller har den, så ville det bare være fedt!!
nu har jeg simpelthen ledt efter den i lang tid, så hvis der er en der ved hvad den hedder, eller har den, så ville det bare være fedt!!
Det har været oppe før, dog så lang tid siden at topic er forsvundet igen...
Jeg kan huske det var en Safri Duo, er dog ikke helt sikker på hvilken det var - men mener det var Baya Baya, måske endda i Future Breeze remixet. Men som sagt, jeg er ikke sikker. Men det er da et forsøg værd.
Kan også være de har ændret sang, det var jo i sidste sæson vi snakkede om det sidst.
Jeg kan huske det var en Safri Duo, er dog ikke helt sikker på hvilken det var - men mener det var Baya Baya, måske endda i Future Breeze remixet. Men som sagt, jeg er ikke sikker. Men det er da et forsøg værd.
Kan også være de har ændret sang, det var jo i sidste sæson vi snakkede om det sidst.
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
nu ser jeg ikk så tosset mege tonside, så ku du evt komme med lidt mere om sangen... evt tekst, stil osv...
Ellers kan du jo ogs prøve at skrive til dem...
http://www.onside.dk/main/index.phtml?ac_quest1=1
Ellers kan du jo ogs prøve at skrive til dem...
http://www.onside.dk/main/index.phtml?ac_quest1=1

Det er da U2 er det ikke?
http://www.u2.com/singles/s_oct_2000/si ... etail.html
Det gamle var ganske rigtigt Baya Baya i Future Breeze remixet. Men tidligere har det også været Played-A-Live, ligeledes med Saftige Druer.
http://www.u2.com/singles/s_oct_2000/si ... etail.html
Det gamle var ganske rigtigt Baya Baya i Future Breeze remixet. Men tidligere har det også været Played-A-Live, ligeledes med Saftige Druer.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Hvis overstående rimer, så må du være fra Fyn eller der ovre af fra. For jeg har svært ved at se det rimer. Jeg har ellers prøve og synge det for mig selv, klappe stavelser osv.Zoomy skrev:Jeg så reklamen idag på tv3(haha det rimer :D )
Men så er det hermed fastslået. Onside har to teamer for tiden. Jeg må se det i morgen aften, og evt. lige prøve at få en livekamp med også.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Det der gider jeg slet ikke at kommenterenco skrev:Ja, korrekt. De spillede den også i livekampen Brøndby - FC Midtjylland.JayJay^^ skrev:Sidder lige og ser onside, og der spiller de små bider af all the people in he world
I øvrigt en kanon Zidan idag.
HADER FC MØGJYLLAND!!!!
sry off topic, men skulle lige af med frustrationerne
ps. BIF er og bliver de bedste
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Var inde i Onside her i søndags, og det kan sgu langt fra anbefales:( Det er verdens kedeligste show at være med til, det eneste positive var at der var gratis fadbamser, og go'e backstagemadammer
Det var ellers en okay spændende kamp, og jeg er egentlig godt tilfreds med resultatet, og så vandt gutterne fra kbh i parken.
Det var ellers en okay spændende kamp, og jeg er egentlig godt tilfreds med resultatet, og så vandt gutterne fra kbh i parken.
Dhame. Dit første indlæg starter jo ikke så godt
Du laver 3 kæmpe fejl! De kommer her i vilkårlig rækkefølge:
1: Du siger du er glad for at FCM vinder en kamp. <-- det tyder da på du ikke har forstand på fodbold.
2: Du kan åbenbart godt lide FCK (Mere end BIF)
3: Lotte Thor er LÆKKER! Og hun er ikke backstage, og det i sig selv er da grund nok til at se det i studiet!!!
just kidding
Tror det er på tide jeg siger "Velkommen til!"
Du laver 3 kæmpe fejl! De kommer her i vilkårlig rækkefølge:
1: Du siger du er glad for at FCM vinder en kamp. <-- det tyder da på du ikke har forstand på fodbold.
2: Du kan åbenbart godt lide FCK (Mere end BIF)
3: Lotte Thor er LÆKKER! Og hun er ikke backstage, og det i sig selv er da grund nok til at se det i studiet!!!
just kidding
Tror det er på tide jeg siger "Velkommen til!"
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
<center>