søger ogg - mp3 converter program plus crack

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Smejs

søger ogg - mp3 converter program plus crack

Indlæg af Smejs »

nogen der kan give navn og evt link?

HAR ledt, men hvis nogen har gode erfaringer med et program vil jeg gerne have navn og evt. link
Senest rettet af Smejs 12 okt 2003, 16:46, rettet i alt 1 gang.
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Et program til at afspille ogg ?

Hørt om winamp :P

Ellers må du lige forklare hvad det er du skal have :)
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

tror det er en converter han mangler.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Smejs

Indlæg af Smejs »

en converter ja....

har hørt om winamp et eller andet sted....hmmm gad vide hvor det var? :roll:
Drud

Indlæg af Drud »

Jamen hurra for google.dk så

http://www.mp3-converter.biz/mp3-to-ogg ... directory/

Tog mig nok 15 sekunder at finde det link, og jeg gider ikke kigge alle resultater igennem - eller teste nogen programmer over hovedet.
Smejs

Indlæg af Smejs »

jamen hov....drud jeg kan fandme godt selv bruge google....men det der var jo ingen hjælp...det jeg har brug for er at nogen giver mig navnet på det program vedkommende bruger, hvis der er et crack tilgængeligt...
Drud

Indlæg af Drud »

Du vil altså gerne have det hele serveret på et sølvfad, garanteret både med link til programmet og crack - eller endnu bedre, at det bliver sendt til dig så du faktisk kun behøver at installere det 8O

Man kunne jo også bare selv finde et program, og så hente en crack på en af de sider som står i et andet topic i dette area - det er nok endda det nemmeste at gøre det på den måde. Men for min skyld må du gerne vente indtil en eller anden giver det direkte til dig.
Smejs

Indlæg af Smejs »

Drud skrev:Du vil altså gerne have det hele serveret på et sølvfad, garanteret både med link til programmet og crack - eller endnu bedre, at det bliver sendt til dig så du faktisk kun behøver at installere det 8O

Man kunne jo også bare selv finde et program, og så hente en crack på en af de sider som står i et andet topic i dette area - det er nok endda det nemmeste at gøre det på den måde. Men for min skyld må du gerne vente indtil en eller anden giver det direkte til dig.
har du overhovedet læst min første post? der står jeg gerne vil have navnet...har prøvet 10-14 forskellige convertere, som alle bliver forpurret af de lortecracks...

så navnet var egentlig alt jeg skulle bruge og ikke link til cracket, men til selve programmet...

opfører du dig ligesådan inde i samtlige topics i request? der bliver der også spurgt efter sange, som folk ikke har gidet lede efter over dc++, æslet eller de andre p2p-programmer
Drud

Indlæg af Drud »

Det kunne du jo have skrevet, er jo overhovedet ikke til at se ud fra din første post at du _har_ prøvet at finde et program, men det så åbenbart ikke lykkedes for dig. Jeg er jo ikke synsk og kan gennemskue hvad du har gjort inden du spørger herinde.

Med den info du nu er kommet med, så trækker jeg mine udtalelser tilbage - har ikke fortrudt dem, men når der nu er kommet flere facts på bordet er de ikke berettigede længere.
Brugeravatar
UnitedPublic

Indlæg af UnitedPublic »

Må nok slutte mig til Drud... Det er ret svært at læse hvad du egentlig mener i de posts.
Billede
Smejs

Indlæg af Smejs »

så hvis jeg har søgt, så vil i godt hjælpe men kan ikke...har jeg ikke søgt vil i bitche, men kan stadig ikke hjælpe....ehm....tak tror jeg...for den hjælp jeg vist nok modtog...eller?

det er simpelthen for latterligt at hvis man ikke lige kan hjælpe folk med noget og måske keder sig lidt, så kan man da i hvert fald altid lukke en masse lort ud og så forfine sine sætninger med nogen af de dyre ord...så er man en fandens karl der kan ALT blot man svinger sin magiske pen, hvorfra alskens fraser, floskler og andet kvantitativt bras udflyder i en lind strøm, istedet for bare at lukke røven til man har et ordentligt reply!!!

og så kan man lige ophøje sig selv endnu mere ved bare at skrive ja jeg er enig...

kom med et svar hvis i ønsker at bidrage til løsningen på mit problem...lad være hvis i ikke kan bidrage med noget...

på forhånd tak!
Brugeravatar
UnitedPublic

Indlæg af UnitedPublic »

Jamen jeg er da enig....

Eller ik´ :?: :!:
Billede
Besvar