easy cd creator

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
mikeman dk
Kontakt:

easy cd creator

Indlæg af mikeman dk »

efter at have formateret min hd, står jeg og mangler Easy Cd Creator til xp i minimum version 5.0 da alle mine cd covers er lavet i denne og jeg ikke kan åbne dem mere. og ja jeg har selv forsøgt at finde det men kan ikke bruge æslet mm fra denne maskine. på forhånd tak :lol:
Er der virkelig ingen som kan hjælpe med dette prog
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
mikeman dk
Kontakt:

sv

Indlæg af mikeman dk »

er der virkeligt ingen som kan hjælpe
mikeman DK
.......................................................................................................................................
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Kan du bruge andre P2P programmer??
For så ku du jo evt suge den gennem kazaa e.l... bare find en fil der hedder et eller andet, hvor sharereactor indgår.. så er der go chance for at det er den rigtige du har fat i...
Billede
mikeman dk
Kontakt:

sv

Indlæg af mikeman dk »

har fået den, takker for hjælpen
mikeman DK
Besvar