Sry har ikke set dit indlæg før nu. Laver lige et edit i denne post når jeg har hørt det igennem
----EDIT START----
Nu har jeg hørt det igennem.
Generelt synes jeg det er rigtig fedt. Meget svært at høre at det er 2 tracks. Virkelig godt arbejde synes jeg!
Men må også sige at jeg er splittet i 2. De første par minutter bryder jeg mig ikke om. Starten på den lyder som noget der skulle komme midt i sangen. Den går bare igang med at hamre derudaf. Savner lidt noget intro. Udover det synes jeg det lyder en smule rodet de første halvandet minut. Det lyder alt for stressende.
Til gengæld lyder det der kommer efter rigtig godt. Især da den første sang bryder ud, føler man sig i den 7. himmel. Og alt derefter kan jeg rigtig godt lide. Synes egenlig der hvor hun synger (02:56) vil passe bedre til en intro.
Du kan tage det til dig - eller lade være. Jeg er ikke selv en der kan finde ud af at lave musik. Jeg kan bare godt lide at høre det, men nu fik du da et svar
Lige et spørgsmål.... er det meningen at 06:10 - 06:12 skal lyde sådan? Lyder lidt ligesom når der er ridser i ens cd...
----EDIT END----
btw. Synes også der er for dødt herinde. Mon ikke folk der selv mixede egentlig også er for sløve til at svare????? Bare en tanke!