theme park world - kan ikke starte spillet

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
moejensen

theme park world - kan ikke starte spillet

Indlæg af moejensen »

Jeg forsøger at spille dette gamle spil. Instalationen går fint, men når jeg klikker på ikonet for at starte spillet kommer den med følgende meddelelse:

"Please insert the correct CD-rom, pres OK to restart the applikation"

Jeg har lavet cd-en com et image, som jeg kører ved hjælp af deamon tools. Jeg har skivtet drevbogstaver, således at mit mountede image ligger på drev bogstav d, men det hjælper ikke. Hvad er der galt?

Jeg har fået at vide at det sikkert skyldes at det er en kopi, men jeg har har hentet imaget på sharereactor, og de releaser vil ikke et image der ikke kan kører.
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Der ligger nok en crack på det image, eller også ligger der en anden fil du skal starte spillet med. Kig i nfo for at finde ud af det.
moejensen

desværre ikke

Indlæg af moejensen »

Der er værken en fil i pakken eller på cd imaget :-(
Brugeravatar
Dj Pantheon
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Det du mangler ligger her, ved ikke lige hvad version du har, så du må lige selv vælge :)

http://www.megagames.com/cracks/html/c34230_0.htm

/Dj Mugge
Besvar