Så hvis der er en søæd sjæl som gider at forklare mig lidt om det er det på top nice
Emule.. Langsom dl speed...
Redaktør: Moderators
Emule.. Langsom dl speed...
Jeg downloader aldrig med mere end 3 kbit/s, har tidligere kunne hente med mere, men kan pludselig ik... Har også tit svært ved at komme igang med at downloade..
Så hvis der er en søæd sjæl som gider at forklare mig lidt om det er det på top nice
Kort forklaring >> Tjek dit ID. Det skal være højt. Sidder du nage firewall's og/eller router så skal du nok overveje at "portforwarde".
Der er masser af steder at finde hjælp. http://www.google.dk er faktisk et sted man kan søge om diverse ting, inklusiv eMule problemer
Der er masser af steder at finde hjælp. http://www.google.dk er faktisk et sted man kan søge om diverse ting, inklusiv eMule problemer
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Ellers kunne man prøve at kigge bare lidt længere ned i dette forum Her ligger lidt med en som faktisk har et problem der ligner dit! bare lige til en anden gang
YaKuZa OuT
YaKuZa OuT

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Klik på fanen "server" -->> kig i højre side...
Højt ID kontra lavt ID, sidder du bag firewall og andre slags "forhindringer" så får du et lavt ID.
Jeg kan tydeligt se du ikke har været på "Google".
Så jeg vil lige vise dig hvor nemt det er:
1) Jeg søger på Emule guide (kun danske resultater)
2) 3. side der forslås er Peet.dk
3) Klik der hvor der står emule. Længere nede af siden er der sørme vist hvordan du kan finde ud af hvilket ID du har, og hvad årsagen måske er til dit "lave ID".
Det tog under 2. minutter...
NB: Nej det kommer ikke an på hvor mange filer du deler, hvor højt ID du har.
Højt ID kontra lavt ID, sidder du bag firewall og andre slags "forhindringer" så får du et lavt ID.
Jeg kan tydeligt se du ikke har været på "Google".
Så jeg vil lige vise dig hvor nemt det er:
1) Jeg søger på Emule guide (kun danske resultater)
2) 3. side der forslås er Peet.dk
3) Klik der hvor der står emule. Længere nede af siden er der sørme vist hvordan du kan finde ud af hvilket ID du har, og hvad årsagen måske er til dit "lave ID".
Det tog under 2. minutter...
NB: Nej det kommer ikke an på hvor mange filer du deler, hvor højt ID du har.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
-
_WHAT_
- Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
- Kontakt:
Lidt seriøst set så 
Hvis man skal bruge en linie til at dl på så er det ikke godt med webspeed hvis du skal have en linie til at spille online på så er det RIGTIG godt med webspeed.
Du kan jo se om du er heldig at kunne få adsl fra struernet... www.struernet.dk
Hvis man skal bruge en linie til at dl på så er det ikke godt med webspeed hvis du skal have en linie til at spille online på så er det RIGTIG godt med webspeed.
Du kan jo se om du er heldig at kunne få adsl fra struernet... www.struernet.dk