Musikvideo vender på hovedet

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
tykke

Musikvideo vender på hovedet

Indlæg af tykke »

De musikvideoer jeg har hentet vender alle sammen på hovedet når jeg afspiller dem i windows media player! er der nogen kan give en forklaring?? så vil jeg sgu blive meget glad :D
tykke
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

hvis du har vobsub installeret og du ik har lavet noget ved det, kan det måske være det der går ind og siger at billed skal vender på hoved...

Det kan slås fra i options..

ellers er det squ nogen underlige musik video´er du har hented ? :X
Billede
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Vend din skærm om.... :lol:
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
tykke

Indlæg af tykke »

jeg synes ikke lige at jeg kan se at jeg har installeret vobsub...

He he Lunapark... Du fandt fejlen! :lol:
tykke
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

hehe..

ja det var jo også kun lige et bud ;D
Billede
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Du mangler nok et codec. Så find ud af hvilket codec de musik video er encodet med, og så det hentet...

Der er rimelig stor chance for at xvid, divx og et m2v codec vil være det du mangler. Links kan findes het på boardet eller på www.google.dk
_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Jeg tror nu ikke problemet er så slemt jeg har lige siddet og snakket med Jinsenu om det og vi blev enige om at du nok bare lige skal vende dit skærm stik engang.... ellers prøv at vende gfx kortet det kan også være der fejlen er :lol:
Besvar