Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Ja, jeg har lige lige gjort FULDSTÆNDIG det som står herinde.. men den vil fandme stadigvæk ikk.. nu siger den at der er fejl i speed.exe som jeg ligger ind..
Det er Windows som laver den der Fejl-dims i XP.. og så skal jeg vælge om jeg vil meddelele, det eller undlade.. HJÆLP mig..
Jeg har Den udgave Deviance har lavet..HJÆÆÆLP jeg vil sq gerne ha det her spil til at virke..
Håber i kan hjælpe mig..
Har prøvet i XP Pro og ME..men ingen af mine 2 computere vil..
_WHAT_ skrev:Det er helt rigtigt havd Haude siger sæt den til engelsk(USA) eller Australien.. husk det ikke kun er tastatur der skal skiftes men location...
Husk også crack den ligger på cd1 sammen med key-gen.
Skal man både ændre Tastatur og Location?? hmm.. Jeg kan slet ikk se hvor der står Location..
Jeg har ME.. kan man ikk få det til at køre i ME?? jeg har lige set det andet topic.. Håber stadigvæk at i vil hjælpe mig
Sæt det til engelsk(USA) alle de steder du kan også nederst hvor der står benytstandard.
Så prøv og start spillet op hvis den stadig bare blinker og ikke kommer ind.. så prøv og blive ved med at starte det... ved mig går den ikke ind men efter ca 5 gange så kommer den ind.
Min "hjælpeløse" nevø fik en cdr med det her spil, og kunne selvfølgelig ikke starte det. Jeg kunne huske de her gentagne topics, og spillet kørte perfekt efter 1 ca minuts hårdt arbejde.
Kontrolpanel -> sprog -> eng/aus var alt der skulle til. Hmmmm... Tak for tippet.