Problemer med Medion scanner og Windows XP

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Zlinky
Chart Attack VIP

Problemer med Medion scanner og Windows XP

Indlæg af Zlinky »

Min medion scanner fra Føtex virker ikke sammen med XP.

Jeg har installeret den medfølgende driver, og skidtet dur bare ikke. Den siger at scanneren ikke er korrekt tilsluttet. Det er sket alle de gange jeg har prøver under xp, fx også for et år siden. Med 2000 virker det fint!

Nogen der har haft samme problem, eller bare ved hvad jeg kan gøre? Jeg har ikke et bestemt serie nummer på scanneren. Kan bare sige at den er fra Føtex, har kostet ca 500,- og er god i forhold til prisen og den er blå...

Plz help.. :wink:
Billede
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Er det muligt at den medfølgende driver ikke fungerer med XP? Prøv at fikse dig en der gør - det lyder usandsynligt at det skulle være problemet, men prøv alligevel.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Mange mange tak dwr!

Hvorfor satan har jeg ikke selv tænkt over det? Nå, men skidtet virker nu - og det er jo også det den skal. :)

* Zlinky aer dwr
Billede
Besvar