Eye-Toy

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
SneTh
Kontakt:

Eye-Toy

Indlæg af SneTh »

Jeg har købt Eye-Toy til min PS2 men ville gerne bruge webcamet til min pc er der nogen der ligger inde med en driver til dette webcam..?

På forhåndtak..!

//-SneTh
SneTh over and out..
Zoomy

Indlæg af Zoomy »

Hmm er du sikker på man kan det :roll:
ICQ--->134350836
SneTh
Kontakt:

Indlæg af SneTh »

Ja..! For når jeg sætter det i står der..! velkommen til instalationen af logitekt Eye-Toy men så kan den bare ikke finde nogen driver...!

//-SneTh
SneTh over and out..
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Står der ikke et sted i manualen hvor eye-toy har en hjemmeside eller sådan noget?

Att Zoomy: Det er et normalt usb stik der er brugt på det, så det burde være muligt. :)
Billede
SneTh
Kontakt:

Indlæg af SneTh »

Jo men den hjemmeside har jeg også været inde på men der kan man sku ikke downloade noget....!

//- SneTh
SneTh over and out..
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Der følger mere end en cd med til pakken ikke? Er du sikker på at den ikke ligger på den af dem? Ellers, hvis det som du siger er Logitech der har udviklet webcammet, mon så ikke deres webcam drivere dur? *fjernet link - der var ikke brug for det anyways. :)*
Senest rettet af Zlinky 03 jan 2004, 01:37, rettet i alt 1 gang.
Billede
SneTh
Kontakt:

Indlæg af SneTh »

Der følger altså kun en med til min og jeg har ikke DVD drev :( ...! Så det er ikkke så fedt

//-SneTh
SneTh over and out..
Qstergaard

Indlæg af Qstergaard »

Svaret er her... "Prøv lige at søge på google før du spørger"
Billede

Billede
Just being here, cuz' i love it ..
Besvar