Min computer fryser efter 2 sec når jeg har startet et spil. I nogle spil kan jeg bruge menuen men med det samme jeg skal igang med at spille fryser den.
Min computer:
ECS K7S5A
Xp 1800+ ( står til 1150 mhz har lagt ny bios ind men den vil ikke køre de mhz som den skal
256 SD ram
Geforce 3 TI 200
Windows XP
Nogen som har en ide til hvordan jeg kan få det at du...
Det har duet med denne computer?
Com fryser i spil
Redaktør: Moderators
-
-= Gregersen =-
Det problem har jeg også haft... Men det var til gengæld med et Radeon 9700 Pro...
Jeg pillede siden af min com og ville undersøge sagen nærmere... Jeg prøvede at mærke på grafikkortet, og hold kæft, hvor var det varmt.. Nu kunne jeg så se, at blæseren på grafikkortet simpelthen stod helt stille...
Så lige så snart den skulle bruge en masse grafik, blev kortet overophedet, og derfor slog den ud...
Har du evt. prøvet at tjekke inden i din maskine, og evt. tjekke temperaturen...!?!?
Ellers må jeg nok indrømme, at jeg ikke har nogen anelse om, hvad dit problem kan være.. Men det er i hvert fald ikke specielt sjovt...
Jeg pillede siden af min com og ville undersøge sagen nærmere... Jeg prøvede at mærke på grafikkortet, og hold kæft, hvor var det varmt.. Nu kunne jeg så se, at blæseren på grafikkortet simpelthen stod helt stille...
Så lige så snart den skulle bruge en masse grafik, blev kortet overophedet, og derfor slog den ud...
Har du evt. prøvet at tjekke inden i din maskine, og evt. tjekke temperaturen...!?!?
Ellers må jeg nok indrømme, at jeg ikke har nogen anelse om, hvad dit problem kan være.. Men det er i hvert fald ikke specielt sjovt...
Har det virket efter du lagde den nye bios ind?
Ang. det at hente BIOS. Hent IKKE beta-versioner medmindre du ved hvad du gør!!!
Ang. det at hente BIOS. Hent IKKE beta-versioner medmindre du ved hvad du gør!!!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright