Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg flytter snart på et kollegie, med en satans god firewall. Jeg kan ikke komme på IRC derfra...
Vi har prøvet med Http-tunnel, men det er lidt tricky og IRC vil den altså stadig ikke give adgang til desværre. Jeg ved der findes et program, der kan. Jeg snakkede en overgang med en på IRC om det og han havde noget der gjorde at man kunne komme derpå.... Men jeg kan ikke huske navn på vedkommende.
Nogen der kan hjælpe?
På forhånd tak
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Javachats bruger oftest en egen computer til at connecte med - dvs egen ip og port.
På skolen har jeg det samme problem, der bruger jeg noget der hedder CGI:IRC hvor det så er serveren der connecter og jeg bare teksten vha en hjemmeside er opdaterer...
Det er noget møg til længere tid - men fint i starten..
Jeg lod egentlig godt mærke til at jeg fik et navn ala myjava@hula.bula.adsl.tele.dk hvilket osse undrede mig en anelse.
Men jeg har før brugt noget som hedder XirC (tror jeg nok) som virkede kanon gennem firewall osv.. Jeg kunne godt nok ikke finde lige den side igen, men gik ud fra MyJava byggede på det samme... Godt ord igen, det gjorde det ikke så nok ikke
Thx, Qrazy, det proggy er GULD værd!
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_