Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Hej, efter jeg formaterede min computer er mine drevs bogstaver blevet ændret det der før var C-drevet hedder nu F:.
Der er desværre mange af mine programmer på de andre drev som ikke rigtigt gider at fungere.
Nogen måde man kan ændre det tilbage? Jeg er villig til at formatere mit C-drev (f-drev ) igen.
Skulle faktisk ikke undre mig, at man ikke kan ændre drev bogstav på system drevet. Ikke helt ulogisk, men du kunne jo prøve den hjælp som er i Windows, eller finde et forum som ved meget mere om det (www.eksperten.dk f.eks.)
Jeg kender godt Partition Magic, men skal man så ikke også formatere c-drevet (det der før var E).
For det er jeg ikke meget for, da der ligger en masse ting som ikke må slettes
Hmmm.. skod, jeg har lige downloadet Partition Magic 8 trial, men den kan ikke installere i 2003 server som jeg kører med. Ved godt det er skod at køre server, men det var en nødløsning da min comp kagede ved alt andet.
Nogen der har Partition Magic til 2003 server (windows 2000 burde også du) for jeg kan ikke finde det.