hvorfor fan*** blive min req hele tiden slettet.. jeg søger stadig
Monique : se min kat den danser tango
plz pm
thx hoopstar...
___
Req på Blue ice fjernet... læs nedenstående post
Drud
Req: Monique : se min kat den danser tango
Redaktør: Moderators
Har ikke ovenstående... men dine req bliver nok slettet fordi du ikke specifiserer det i topic.....
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Hvorfor fan*** er du så dum at du ikke kan regne ud du bryder en eller anden regel....
Evt. det med at søge først ?????
Blue Ice er requestet før, søg efter den.
Jeg er venlig og retter topic og første post nu, men næste gang bliver den også bare slettet uden nogen forklaring.... læs regler, og tænk over hvad man mon har gjort forkert...
Evt. det med at søge først ?????
Blue Ice er requestet før, søg efter den.
Jeg er venlig og retter topic og første post nu, men næste gang bliver den også bare slettet uden nogen forklaring.... læs regler, og tænk over hvad man mon har gjort forkert...
http://feffe.dk/ca/search.php
Search keywords: blue ice
Search found 35 matches
Nummer 6 og 7 er nok dem du skal bruge.
Settings:
Search for any terms or use query as entered
Forum: All available
Category: All available
Display results as: Topics
Search previous: All posts, Search topic title and message text
Sort by: Post Time, Descending
Return first: 200 characters of posts
Eller sagt på en anden måde, standard settings hele vejen - så jeg tror ikke på du har søgt

Search keywords: blue ice
Search found 35 matches
Nummer 6 og 7 er nok dem du skal bruge.
Settings:
Search for any terms or use query as entered
Forum: All available
Category: All available
Display results as: Topics
Search previous: All posts, Search topic title and message text
Sort by: Post Time, Descending
Return first: 200 characters of posts
Eller sagt på en anden måde, standard settings hele vejen - så jeg tror ikke på du har søgt
1) drud! jeg har søgt!!! den kommer med 47 results og ik en eneste er med blue ice ud over dem jeg selv har skrevet og dem i har replied på...
2) Frz! min kæreste hedder Mette.. jeg kalder hende Honey.. kunne det tænkes min kæreste var på.??? så nej det er ikke lamt da det er hende der vil have sangene og hun ville selv prøve..
2) Frz! min kæreste hedder Mette.. jeg kalder hende Honey.. kunne det tænkes min kæreste var på.??? så nej det er ikke lamt da det er hende der vil have sangene og hun ville selv prøve..
og drud.. min indstillinger er altså også standart.. jeg kan ikke se dem..!!!
Hmm.. så lige inde i music link area at Blue ice var blevet postet før jeg søgte..har så ikke lige været derinde og kigge, eftersom en søgning burde finde alt. Så drud vil til dels gerne give dig en undskyldning.. men selv om jeg søger på "Blue Ice" så finder den altså ikke noget og jeg søger også på alle emner og alt det der er standart.. det forstår jeg så ik lige...
// Hoopstar
Edit by YaKuZa Undgå 2 post under hinanden tak!! nemmere at ændre i det ene!!
Hmm.. så lige inde i music link area at Blue ice var blevet postet før jeg søgte..har så ikke lige været derinde og kigge, eftersom en søgning burde finde alt. Så drud vil til dels gerne give dig en undskyldning.. men selv om jeg søger på "Blue Ice" så finder den altså ikke noget og jeg søger også på alle emner og alt det der er standart.. det forstår jeg så ik lige...
// Hoopstar
Edit by YaKuZa Undgå 2 post under hinanden tak!! nemmere at ændre i det ene!!