CA's + MM's fødselsdag - planer ændret, nærmere info følger
Redaktør: Moderators
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Kanont initiativ!!!
Jeg er 100% klar hvis datoen er den rigtige...
Og nco.. Thorolf sidder i Frankrig...
Jeg ved endnu ikke helt hvor mange jeg kan hive med, men en 5-10 stykker er ikke helt urealistisk..
Ser allerede frem til festen!
Regards
TheJackal
Jeg er 100% klar hvis datoen er den rigtige...
Og nco.. Thorolf sidder i Frankrig...
Jeg ved endnu ikke helt hvor mange jeg kan hive med, men en 5-10 stykker er ikke helt urealistisk..
Ser allerede frem til festen!
Regards
TheJackal
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Jeg har også en rapport, der skal afleveres i Maj og ja efterfølgende nogle eksamener. Men medmindre det er samme weekend som jeg skal aflevere rapporten om mandagen, så kommer jeg helt sikkert. Ser lige om jeg ikke kan få slæbt "Goofy" med. Benet skal sq svinges rundt denne aften 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Få den poll op nu for indtil datoen er fundet er det svært at sige noget mere præcist om man kommer.
Hvad angår musikstilen, så gør det vel ikke noget, hvis vi kan blande lidt 90'er klassikere ind over.
Men op med den poll, så vi kan få fastlagt en dato, men drop lige lørdag den 15. maj for der er jeg ude
...
Hvad angår musikstilen, så gør det vel ikke noget, hvis vi kan blande lidt 90'er klassikere ind over.
Men op med den poll, så vi kan få fastlagt en dato, men drop lige lørdag den 15. maj for der er jeg ude
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Sårn' der. 1. maj er måske en lidt farlig dato? En masse skal måske feste med klassekammerater og så videre i byen om aftenen osv. med dem? Mere med dem der kommer uden for København. Men ja, nu ser vi hvad fællestallet siger. Indtil videre tyder det jo på 1. maj :)
Senest rettet af nco 27 jan 2004, 17:56, rettet i alt 1 gang.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
¨Ja det er nok en lidt farlig dato men hvad så med at de slæber nogle af de klasse kammerater med så kommer der da ihvertfald gang i den!!
så er det problem løst! desuden totalt fed ide med at mødes i fælledparken først den er jeg fanme klar på hvem har en Boomblaster hehe!!!
så er det problem løst! desuden totalt fed ide med at mødes i fælledparken først den er jeg fanme klar på hvem har en Boomblaster hehe!!!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Som det ser ud til at blive 1. maj, så må jeg desværre melde afbud. Der var lige en konfirmation d. 2. maj, jeg ikke havde taget højde for. Forbandede familieforpligtelser. 
Øhh! Det er jo den 1. maj, og ikke d. 2. maj. Hvad er problemet? Hehe.QrazyLeg skrev:Som det ser ud til at blive 1. maj, så må jeg desværre melde afbud. Der var lige en konfirmation d. 2. maj
Plus poll'en er kun lige startet. Der kan nå at ske meget endnu.
nco\\ CHART ATTACK 1999
hehe det er self. rigtgigt... men da jeg skal være i kirken i Viborg senest klokken 12 d. 2 maj, så tror jeg sku ikke dsb's lyntog kan gøre det hurtigt nok 
Men ja der kan ske meget, men samtidig er det jo umuligt at gøre alle tilfredse, så nogen bliver jo nødt til at aflyse
Men ja der kan ske meget, men samtidig er det jo umuligt at gøre alle tilfredse, så nogen bliver jo nødt til at aflyse
Jeg har personlig stemt på lørdag d. 29. maj. Folk har lige fået penge, konfirmatiorne skulle være ovre. Det eneste problem der, det er jo så bare alle der skal op til eksamen i den periode. Meeeeeeeeeen, hvis folk ved det så tidligt. Mon de så ikke kan læse lidt mere igennem nogen af de andre dage, og så feste med os andre på den dato?
Gik hvert i fald fint da jeg gik i skole ;)
Gik hvert i fald fint da jeg gik i skole ;)
nco\\ CHART ATTACK 1999