Tiesto

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Tiesto

Indlæg af Drud »

Jeg søger alt hvad Tiesto har lavet.

Egne produktioner, livesets, megamix, remix, co-produktioner osv. Kort sagt, alt hvad han har haft fingre i :D

Jeg har meget i forvejen, så der er rig mulighed for at bytte. Har også meget andet at bytte med, hvis nogen har noget :)

Her er lige en efterhånden meget outdated liste med ting Tiesto har lavet http://home.no/drud/tiesto.txt - men der står en masse aliaser, hvis nogen ikke skulle vide det var Tiesto som stod bag dem :)
GoingBiG

Indlæg af GoingBiG »

Tiesto_-_Coca_Cola-Promo_Vinyl-2004-***

Var det noget? Godt nok ikke et rigtig track men det er da tiesto...
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Det er da helt sikkert noget, som jeg skriver søger jeg alt - så jeg kontakter dig lige :)
Zoomy

Indlæg af Zoomy »

Har osse en lille smule med Tiesto, bare skriv så kan vi finde udaf noget.
ICQ--->134350836
falslev007
Geografisk sted: Polen, Krakow

Indlæg af falslev007 »

har den nye Alibi_-_Eternity__Incl_Thrillseekers_and_Vank_Remix-Vinyl-2004-***.. Det er uden tvivl det nyeste udspil fra ham.. Og så har jeg Tiesto in Concert 3,5 times konsert med ham (1,8GB), virkelig et must for enhver med en puls!!!! Plus en masse andet musak og lir med ham:) fang mig auf messengen :D
<center>Billede<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
Besvar