REQ: En dance/trance sang fra aab ishockey

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
djkassen

REQ: En dance/trance sang fra aab ishockey

Indlæg af djkassen »

Den lyder mega fed.. De spiller den næsten hver gang der er pause i spillet.. Vil gerne have at vide hvem der har lavet den og hvad den hedder
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Øh hallo neger.... De spiller så pænt mange forskellige sange i løbet af sådan en kamp!

Du må lissom give lidt mere info.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
djkassen

Indlæg af djkassen »

Det er den eneste trance/dance sang de har spillet de par gange aab har spillet på hjemmebane.. Og til sidst råber de aalborg bk lyder det til
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Smut ind på en hjemmeside for Aab ishockey, eller en fan side for dem... hvis dette findes. Det er nok der du skal finde svaret, og ikke her - med mindre du har meget mere info end det der.
Caballo
Geografisk sted: A place on earth
Kontakt:

Indlæg af Caballo »

En sang jeg har hørt de spiller meget er Gabry Ponte - Geordie, men ved ikke om de råber noget til sidst, ellers håber jeg da dette var en hjælp
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Som Caballo så rigtigt siger er det nok Gabry Ponte, har jeg ihvertfald hørt flere gange i baggrunden når det har været i fjernsynet
<---------------------------->
§1 I'm always right
djkassen

Indlæg af djkassen »

Mange tak det var den :D
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

lol... det var satme dårlig info (heldig der var en ishockey tilskuer mere). Nu er det jo ikke os alle der gider at se på blochestribede idioter (både fodbold, ishockey og håndboldmæssigt).
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DJSofi2k1
Kontakt:

Jeg har kun introen.... Og den sang de spiller når de score

Indlæg af DJSofi2k1 »

Den sang de spiller når de løber ind på banen har jeg og den når de score..... Held og lykke
----Stay DJ----
Besvar