Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg bruger raidenftpd. Men jeg vil foreslå at du bruger (bulletproof) G6 ftp server, eller SmartFTP.
Sidstnævnte er gratis. Fordelen ved dem begge er at de er meget simple at sætte op.
Hvis du mere styr på opsætningen af en ftp-server så vil jeg foreslå guildftpd, eller raidenftpd. Men lad nu vær med at gøre det sværere for dig selv end højest nødvendigt og vælg det program, der passer til dig.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
RaidenFTPD, Serv-U, G6 (Bulletproof) eller SmartFTP
Vælg en af dem, og de er MEGET nemme at sætte op, hvis du kan li at pille lidt er der nok flest muligheder i Serv-U og RaidenFTPD
Jeg bruger Raiden.... eller... tja, jeg har det da installeret..
Første gang jeg skulle sætte det op, var jeg ved at rive håret af mig selv i ren raseri, men når man lige har vænnet sig til det, så er det faktisk meget nemt..