Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Ja... har så valgt ikke at lægge linket op her, da jeg elsker at få nogle gæster på min hjemmeside
Så skulle i være intereseret i at lytte er i hermed inviteret ind i min lille basemix hule hehe
Download linket ligger i forumet, og man skal regge sig for at kunne downloade (har lavet det sådan på grund af for mange leechere der aldrig kan finde ud af at sige tak)
Sorry at jeg bare sådan sender jer vidre, men håber i overlever.
//Dj Base
Senest rettet af DJ Base 14 apr 2004, 20:37, rettet i alt 1 gang.
Sidene er bygget op til 1024x768, anner ikke hvordan jeg bygger den op til flere andre opløsninger desværre... det har drillet mig en del det med at jeg godt vil have at siden tilpasser sig den enkeltes opløsning.
Nice at se du er begyndt at lave/klippe dine egne samples. Ærger mig over der kommer dine sædvanlige samples ind imellem. Det ødelægger på en måde mixet
Men gode sprøde overgange for det meste, kan dog ikke lide når du trækker tempo'et ned i mixet, som f.eks. når du holder dine breaks med samples og drum-loop.
7/10 for den præstation min kære mentor