Hey hey..
En fil der kalder sig lsass.exe, og ligger i \system32 har set sig sur på mig.. den har besluttet at straffe mig, med at genstarte min comp ca hvert 10. minut.. Der kommer en fejlmeddelelse på skærmen, der fortæller at lsass.exe har udført en fejl kode 128, og at jeg har et minut til at gemme mine data, for compen lukkes..
Har læst på microsofts hp, at det er noget med en hotfix, der åbenbart skulle være installeret, og der er ogs en guide til, hvad man skal gøre, for at blive gode venner med filen igen... meeeen, desværre virker deres metode ikke.. Den fuckede bare systemet endnu mere op, så jeg har geninstalleret windoze ovenpå den gamle installation, i håb om at det kunne hjælpe.. men nu forsøger den hele tiden at installere et-eller-andet, som den ikke kan finde den fil den skal bruge til.. og det prøver den hver gang jeg åbner IE, og desuden er lsass.exe stadig ikk helt glad for mig.. Så jeg føler mig lidt røvrendt af min comp.. :/
Så tænkte jeg jo på gode gamle CA.. det ku jo være der var nogen der havde et lille mirakel-trick, jeg ku prøve, inden jeg taber besindelsen og skriver format c: ...
Problem med lsass.exe
Redaktør: Moderators
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt: