Req: Hitman - Contracts
Redaktør: Moderators
Req: Hitman - Contracts
Nogen som har topic?
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Har smidt en PB til jer 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Så skriver gutten ikke hvem han ervnL skrev:Den kan også findes på [edit]Link slettet[edit]
[Edit]Efter mine informationer så leder linket til ulovligt materialederfor er det slette vnl. håber ikke jeg har lavet en fejl med i dette tilfælde så kontakt mig lige!![Edit]

Så du tror ikke udefrakommende kender CA? Jamen det kan jeg så fortælle dig at det er dig der er galt på den...
Og ang. de link... så kunne du jo smide en pm til mig, hvis du vil have dem. Der er nok en grund til at vnL og jeg har besvaret indlægget uden at vi spørger om der er nogen der har spillet...
Og ang. de link... så kunne du jo smide en pm til mig, hvis du vil have dem. Der er nok en grund til at vnL og jeg har besvaret indlægget uden at vi spørger om der er nogen der har spillet...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
Dr.Evil Retnings linjerne er blevet lavet af gode grunde! for det første fordi siden blive hosted hos feffe og det vil sige at han står med røven i vansskorben hvis apg lukker siden og der er links til ulovligt materiale! vi kan stadig give links til ting via pm og andet! ligesom vi gør i Req area!
Og tror mig når jeg siger APG ved vi er her! der er meget stor opmærksomhed på Forummer fra alle antipiratgrupper fortiden!
Links til ulovligt materiale skal ikke skrives på CA og sådan er det bare! Jeg slettede vnL's link fordi jeg fik af vide fra en admin fra et andet forum at den var ulovlig!
Men udnyt det som Qrazyleg skriver vi hjælper gerne via PM
Og tror mig når jeg siger APG ved vi er her! der er meget stor opmærksomhed på Forummer fra alle antipiratgrupper fortiden!
Links til ulovligt materiale skal ikke skrives på CA og sådan er det bare! Jeg slettede vnL's link fordi jeg fik af vide fra en admin fra et andet forum at den var ulovlig!
Men udnyt det som Qrazyleg skriver vi hjælper gerne via PM

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
-
Haude