Hva´ sker der for jer!??

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Moonblazer
Kontakt:

Hva´ sker der for jer!??

Indlæg af Moonblazer »

Hvorfor har i droppet links-area???

Så vidt jeg husker var CA fra starten et site med de fedeste musik-links og det nyeste musik, så hvad sker der!??

Hvis dette er standarden fra nu af, har i virkeligt nået bunden... !!!!

... nco - tag dig sammen!!!
nesia

Indlæg af nesia »

Mange er enige med NCO, og dette er ikk stedet man finder musik, der er meget bedre som et sted man snakker om musik... Dette er skrevet i meget fuld tilstand :P
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Tja.. det har efterhånden været væk i... eh.. 2 uger?

Nå men... alt i alt var det vel for at beskytte ejeren af feffe.dk (hvem mon det er ? :roll: ) mod APG, da det er mildest talt mod loven at linke til ulovligt materiale...

Alt i alt: For at beskytte CA's fremtid :!:

Hvis du mangler noget musik, så må du være lidt mere specifik og requeste det du mangler, hvis du da ikke kan finde det på diverse p2p...
Billede
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jamen Moonblazer har da ret. Gu' er der da blevet kedeligt herinde, når det er ang. links og alt det bedste musik. Men Moonblazer må jo også lige huske på, at der er sket meget på de her fem år boardet har været aktivt. Jeg kan ikke lige komme i andre sider som stadig er aktiv efter fem år. Det er CA trods alt. Vi har formået at tilpasse os tiden, at det så ikke er med de nyeste links og nyeste musik mere. Det er så noget andet. Men alt var jo meget bedre i gamle dage. Sådan er det jo med alt. Jeg savner fx også dengang jeg var 16 og man drak sig snotstiv i billige Star-pilsner fra Obs! og brækkede sig af Små Grå. I dag siger det mig intet. Det skal sgu' være Jack D. og Bombay Sapphire. Men ja, alt udvikler sig.

Grow up Moonblazer! Tilmeld dig Computerworlds daglige nyhedsbrev, og du vil gang på gang, kunne læse om hvorfor at CA ikke har direkte links til MP3 mere.

Og på den anden side, står du endelig og mangler noget. Så tør jeg med næsten 100% sikkerhed garantere dig, at der er en, inde i Request Area der med glæde vil dele det med dig.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

Musikken er her stadig, bare ikke offentligt tilgængeligt for alle.

Jeg synes bare der skulle laves en tagwaal på en home.no hvor man kunne smide sinde direktlinks, så det ikke har noget med mit websted at gøre
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Det kan ikke lade sig gøre på homo.no... eller jo.. det kan det nok godt, men det ville ikke blive godt da man ikke kan bruge hverken php eller asp :)

Hvis nogen finder en host der tilbyder php, så sig til, så skal jeg da med glæde lave lortet..
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

@ zlinky
http://europe.webmatrixhosting.net/ <---- der tilbyder de free .NET hosting. og selvom det er en trial virker min stadig 8( 4 mdr gammel) så ved ikk om de sletter igen.

Og moonblazer til dig vil jeg sige
True nedtur at linksne er røget.
Men på den anden side hvis chart.dk var en side du brugte ville du nok have opdaget diskutionen om det skulle slettes eller ej, og du ville nok også ha opdaget at linksne mangler lidt hurtiger.

Men altså tror webmatrixhosting er en mulighed. ellers må vi jo begynde at kigge os omkrin efter en mulighed

Posten er ude.....nu med x-tra ost
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Mail, det skal være php og mySQL
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

@zlinky hvis du skal være vanskelig så ja hehe. Men kan nu også godt laves en form for tagwall i .NET hehe
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Det ved jeg godt at man kan, men det kan jeg ikke :D
Billede
nesia

Indlæg af nesia »

Att: Zlinky

Kan man ikk bar finde en færdig en på www.hotscripts.com eller sådan?
Kan jo se der både er ASP, ASP.Net og SQL DB.

Vi kan jo bar tilpasse den til vores behov, kræver ikk meget viden.
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Kan man vel godt, men det er der jo ikke så meget stil over :D :wink:
Billede
nesia

Indlæg af nesia »

Helt korrekt ;)
Men boarded her er jo også baseret på phpBB2, så det kan vel være ligemeget :lol:
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Jamen dog hej moonblazer!! Jamen som sikkert mange andre har sagt så er der grunde til links er lukket og forbliver lukket!

Men hvis du mener vi har nået bunden så find dig et andet sted at være! Cya
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Ruelokke
Geografisk sted: Nord for Hæmoriderne
Kontakt:

Indlæg af Ruelokke »

Det var det eneste rigtige at gøre at lukke links area for ellers ville CA være blevet lukket før eller siden. Der er mange af os der kommer for andet en at hente musik vi kommer sgu også for at snakke og hjælpe hinanden med diverse probs :lol:
Besvar