Hva´ sker der for jer!??
Redaktør: Moderators
-
Moonblazer
- Kontakt:
Hva´ sker der for jer!??
Hvorfor har i droppet links-area???
Så vidt jeg husker var CA fra starten et site med de fedeste musik-links og det nyeste musik, så hvad sker der!??
Hvis dette er standarden fra nu af, har i virkeligt nået bunden... !!!!
... nco - tag dig sammen!!!
Så vidt jeg husker var CA fra starten et site med de fedeste musik-links og det nyeste musik, så hvad sker der!??
Hvis dette er standarden fra nu af, har i virkeligt nået bunden... !!!!
... nco - tag dig sammen!!!
Tja.. det har efterhånden været væk i... eh.. 2 uger?
Nå men... alt i alt var det vel for at beskytte ejeren af feffe.dk (hvem mon det er ?
) mod APG, da det er mildest talt mod loven at linke til ulovligt materiale...
Alt i alt: For at beskytte CA's fremtid
Hvis du mangler noget musik, så må du være lidt mere specifik og requeste det du mangler, hvis du da ikke kan finde det på diverse p2p...
Nå men... alt i alt var det vel for at beskytte ejeren af feffe.dk (hvem mon det er ?
Alt i alt: For at beskytte CA's fremtid
Hvis du mangler noget musik, så må du være lidt mere specifik og requeste det du mangler, hvis du da ikke kan finde det på diverse p2p...

Jamen Moonblazer har da ret. Gu' er der da blevet kedeligt herinde, når det er ang. links og alt det bedste musik. Men Moonblazer må jo også lige huske på, at der er sket meget på de her fem år boardet har været aktivt. Jeg kan ikke lige komme i andre sider som stadig er aktiv efter fem år. Det er CA trods alt. Vi har formået at tilpasse os tiden, at det så ikke er med de nyeste links og nyeste musik mere. Det er så noget andet. Men alt var jo meget bedre i gamle dage. Sådan er det jo med alt. Jeg savner fx også dengang jeg var 16 og man drak sig snotstiv i billige Star-pilsner fra Obs! og brækkede sig af Små Grå. I dag siger det mig intet. Det skal sgu' være Jack D. og Bombay Sapphire. Men ja, alt udvikler sig.
Grow up Moonblazer! Tilmeld dig Computerworlds daglige nyhedsbrev, og du vil gang på gang, kunne læse om hvorfor at CA ikke har direkte links til MP3 mere.
Og på den anden side, står du endelig og mangler noget. Så tør jeg med næsten 100% sikkerhed garantere dig, at der er en, inde i Request Area der med glæde vil dele det med dig.
Grow up Moonblazer! Tilmeld dig Computerworlds daglige nyhedsbrev, og du vil gang på gang, kunne læse om hvorfor at CA ikke har direkte links til MP3 mere.
Og på den anden side, står du endelig og mangler noget. Så tør jeg med næsten 100% sikkerhed garantere dig, at der er en, inde i Request Area der med glæde vil dele det med dig.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
@ zlinky
http://europe.webmatrixhosting.net/ <---- der tilbyder de free .NET hosting. og selvom det er en trial virker min stadig 8( 4 mdr gammel) så ved ikk om de sletter igen.
Og moonblazer til dig vil jeg sige
True nedtur at linksne er røget.
Men på den anden side hvis chart.dk var en side du brugte ville du nok have opdaget diskutionen om det skulle slettes eller ej, og du ville nok også ha opdaget at linksne mangler lidt hurtiger.
Men altså tror webmatrixhosting er en mulighed. ellers må vi jo begynde at kigge os omkrin efter en mulighed
Posten er ude.....nu med x-tra ost
http://europe.webmatrixhosting.net/ <---- der tilbyder de free .NET hosting. og selvom det er en trial virker min stadig 8( 4 mdr gammel) så ved ikk om de sletter igen.
Og moonblazer til dig vil jeg sige
True nedtur at linksne er røget.
Men på den anden side hvis chart.dk var en side du brugte ville du nok have opdaget diskutionen om det skulle slettes eller ej, og du ville nok også ha opdaget at linksne mangler lidt hurtiger.
Men altså tror webmatrixhosting er en mulighed. ellers må vi jo begynde at kigge os omkrin efter en mulighed
Posten er ude.....nu med x-tra ost
Att: Zlinky
Kan man ikk bar finde en færdig en på www.hotscripts.com eller sådan?
Kan jo se der både er ASP, ASP.Net og SQL DB.
Vi kan jo bar tilpasse den til vores behov, kræver ikk meget viden.
Kan man ikk bar finde en færdig en på www.hotscripts.com eller sådan?
Kan jo se der både er ASP, ASP.Net og SQL DB.
Vi kan jo bar tilpasse den til vores behov, kræver ikk meget viden.
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt: