Syncronisering af PC - Labtop - PDA

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
JoGlo
Geografisk sted: Denmark

Syncronisering af PC - Labtop - PDA

Indlæg af JoGlo »

Hej.
jeg her efterhånden en del enheder som jeg benytter mig af.. alle sammen er nu koblet på wlan og jeg bruger alle 3 dele til at håndtere mail, kontakt og kalender.

men er det ikke muligt at lade alle 3 "stationer" opdatere sig selv ved at syncronisere hinanden.. altså evt,
PDA kigger på Laptopen og PC om der er tilføjet noget nyt som der ikke er på den, og så opdatere den med de informationer der er blevet tilføjet på pc og laptop.. ja og omvendt

så skal jeg kun skrive informationer på en af delene og så tilføjers det selv de 2 andre så snart de er på samme wlan eller lan

Ved ikke om det var en lidt kludret forklaring men håber der er nogle der ved noget om det og evt kender løsningen

På Forhånd Tak
JoG|o
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Søg lidt på google efter FolderClone, den sørger for at alle filer er til stede på alle valgte drev.

Dog løber du nok ind i et problem hvis det er indholdet i filerne der opdateres, mail etc.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Besvar