2 internetforbindelsen - 1 computer, hvordan?

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

2 internetforbindelsen - 1 computer, hvordan?

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg står og skal flytte snart. Det ender med at jeg får to internetforbindelser og vil gerne være i stand til at bruge dem begge to på samme computer. Og gerne på samme tid - til forskellige formål.

Jeg har set at man kan få noget udstyr der kan gøre det. Men det koster jo tæt på 30.000. Det er mere end min SU. kan holde til. Jeg var ved at overveje om en alm. switch ikke kunne gøre det. Men jeg aner INTET inden for dette område.

Egentlig vil det være nok at bare sætte den ene forbindelse til at være LAN, hvis det andet ikke kan lade sig gøre. Så må jeg jo nøjes....
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Jeg vil næsten tro at flere netkort kan gøre det. Du har jo et til at ligge her nede, så det er da klart forsøget værd :D
Billede
Dj FreeLoad
Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
Kontakt:

Indlæg af Dj FreeLoad »

Du kan sæt 2 netkort i din pc, og indstille dem. Ellers køb et netkort med 2 indgang 8) , mener jeg har set før ik 100% sikker,

Ellers er en router måske løsning...., hvor man kan få software til at gør det. så vil jeg anbefald cisco.
Pheus

Indlæg af Pheus »

Jeg har set en router i alt om data.. som kan det.. den kostede dog 4k.. så det er nok en dårlig løsning :P
<center> ~~ [url=irc://irc.inet.tele.dk/chart.dk]Chart @ Efnet[/url] ~~
</center>
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Spørg på www.exp.dk de ved det
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Brugeravatar
mt^2

Indlæg af mt^2 »

ellers så kan du også nemt gøre det med diverse software... prøv evt. google på det område.
Billede
Hvis du vender dine smileyer omvendt er du bøsse!
Besvar