Lorte popups

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Hvis du har læst alle indlæg fatter jeg ikke hvorfor du skriver dit første indlæg.

Der er tydeligt skrevet at det ikke er en pop up, og der allerede foreslået en pop up stopper.
Så det eneste du bringer på banen er en anden browser med pop up stopper, hvilket er irrelevant da det ikke er en pop up. Måske den ikke vil ændre start side i det program, men det har intet med pop up stopperen at gøre.

Anyway så tror jeg stadig på at der ligger noget spyware, også selv om du har kørt Spybot.

http://www.wilderssecurity.com/archive/ ... hp/t-14050

Prøv at læse den. Har ikke læst den, men overskriften ser god nok ud ;)
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

hmm, læste det igennem, men så skal man til at regge på et andet board osv for at få mere info! et eller andet neder noget :\
Billede
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Det var da lige godt satans! Nu har jeg også fået det lort, det er dog ikke her på CA, men på http://www.castat.lir.dk ... når jeg går ind på den laver den popups, og når jeg går væk fra siden kommer den med beskeden om at jeg vil sætte min startside til http://www.searching.net og der kommer to popups mere...

Det må være et eller andet spyware noget der er i omløb.. (men dette er vidst konstanteret tidligere :wink: :)

Det skal lige siges at jeg ikke har sagt ja til at installere noget fra nogen som helst hjemmeside...
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

HighJackThis

Prøv lige at se om det ikke kan fjernes med det program.

Men brug det med varsomhed!!!!

Nu er i advaret :wink:

Har oplevet at det kan fjerne ting som spybot, adaware og andre programmer ikke kan klare.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Zlinky: Der kommer i hvert fald intet som helst fra http://castat.lir.dk da den bliver hostet på min egen maskine :!:

Jeg ville nok prøve HighJackThis, og så krydse fingre og tæer på at det virker uden at fucke noget op.

Evt. læse noget om programmet først i diverse fora, hvilket google sikkert er god til at finde. Altid rart med andres erfaringer inden man går igang ;)
Sasja
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

Hvis skaden sker ved brug af Internet Explorer, så vil jeg strax anbefale at man gemmer og glemmer den. Der både gratis og kommercielle browsere der er bedre. Jeg ser ingen pop ups her på brættet (Opera)

:)
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Hvis du nu tog at læse hele tråden, så ville du se, at det er kun er en der har problemet på brættet - Night Hawk... jeg har problemet på en hel anden side, så det er nok derfor du ikke ser nogen popups her...?
Billede
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

popupsene kommer efter jeg trykker nej til at ha den skod side som startside...
Billede
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Jeg får også overståend "klik her for at få searching.net som din startside", og derefter 3 popups (på stat siden), scanner lige pt med spybot og adaware, og derefter vil jeg tjekke hijackthis hvis de to overstående ikke kan tage den, hvilket jeg håber :mad:

Skal nok lige vende tilbage med resultatet :twisted:
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
DoMiNaToR
Chart Attack VIP

Indlæg af DoMiNaToR »

Efter en scanning med først spybot, og derefter adaware pro er den væk igen 8)
Billede
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Nu har jeg prøvet både SpyBot og Ad-Aware, og nix ... jeg får den stadig /:
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Zlinky har du husket at hente den nyeste referencefil til spybot og at updatere ad-aware?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Sasja
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

Zlinky skrev:Hvis du nu tog at læse hele tråden, så ville du se, at det er kun er en der har problemet på brættet - Night Hawk... jeg har problemet på en hel anden side, så det er nok derfor du ikke ser nogen popups her...?
Men du bruger IE? Jeg HAR faktisk læst topic, og har engang fjernet noget lign. med Ad-aware el Spybot for en der brugte IE. (Hvis ikke det samme)

Et sted på Google er der helt sikkert en opskrift på hvordan du fjerner det fra registreringsdatabasen, hvis ingen af de ovennævnte udemærkede programmer virker.

:)
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Qrazyleg: Alt skulle helst være opdateret, har i hvert fald brugt opdater funktionen i begge programmer...

Sasja: Der har jo været søgt på Google af Night^Hawk, og han kunne ikke finde noget relevant..

Undskyld misforståelsen dér, det lød bare ikke som om du havde læst det hele :wink:

Domin: Dig må jeg lige have snakket med på et tidspunkt :wink:

[UPDATE]

Jeg prøvede lige at gå ind på www.castat.lir.dk på skolen, og der fil jeg også det der Searching.net pis...

[/UPDATE]
Billede
DjBaSze

...

Indlæg af DjBaSze »

Slimbrowser er svaret... kanon godt program som ligner vores berømte IE.. Dog er der lige et kanont popup stopper program oveni.. Prøv det
DoMiNaToR
Chart Attack VIP

Indlæg af DoMiNaToR »

Det virker desværre heller ikke for mig, og jeg har læst på diverse fora, at feks spybot og adaware ikke kan fjerne den endnu, da de ikke ved hvordan den ligger sig ind i systemet, det kan du bla læse på det link som drud smed.

Det skal dog lige siges at det ikke er hver gang jeg får den, og lige efter at jeg har kørt begge omtalte programmer kommer den aldrig før jeg har besøgt siden 1 -2 gang, derefter kommer den hver gang, jeg har også prøvet at sætte mine IE settinge til højeste niveau men det hjalp intet.
Billede
Besvar