Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Ville ryde op på C: og derfor tager man jo backup af den disk inden man formaterer hele lortet. Backup'en blev lagt på den store hd, og jeg har så slettet partionen under xp install for at derefter oprette den igen.
Første gang xp starter op, siger den at der er en fejl på en af drevene, og begynder at slette "filpostsegment"!?!?
Efter at det hele er startet op igen, så jeg kan glo på hvor meget der er tilbage, kan jeg konstaterer at hele pisset er væk! Og ja, der er sgu tudefjæs på nu!!!
Jeg søger derfor hjælp til at at finde et program der kan få alle mine data frem igen. Hvis du har haft samme problem, kunne der så gøres noget? Jeg har en kammerat der mistede sine ting, men fik det frem igen med hjælp fra en supporter der kunne lave nogle små programmer... Så det er ikke helt tabt endnu...
Heldigvis er der nogen som er klogere end mig! Så dvs at jeg fik anbefalet Stellar Phoenix FAT & NTFS og derfor har jeg hentet v. 2.1 samt crack.
Programmet virker, den finder faktisk mere end jeg har brug for. Det eneste minus er at programmet anbefaler at jeg lægger backup'en på et andet drev end det programmet henter fra. Men mon ikke det kan løses ved at låne en hd af en kammerat.
Så hvis der er andre der får samme problem, hent dette....