Outlook.. HJÆLLP

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Bart
Geografisk sted: Hjørring
Kontakt:

Outlook.. HJÆLLP

Indlæg af Bart »

hejsa..

Ja, jeg havde nogle PÆNT vigtige mails på min gamle computer, og jeg gemte derfor de filer som slutter med .dbx..

Jeg ville så ligge dem ind på min nye computer, og regnede med at den ville tage de nye mails ind.. men nu ka jeg fandme ikk få dem frem.. Hva gør jeg?? de filer er sq stort set livsvigtige..:(

HJÆLLP.. er villig til at betale for dem som ka hjælpe..

-Bart
Kongen af Uggerhøj..
Billede
nick_the_man

Indlæg af nick_the_man »

Nu skal jeg ikke gøre mig til expert i Outlook men jeg mener at mails hedder *.msg

når jeg skal kopiere mine mails åbner jeg outlook og markere de mails det drejer sig om og "trækker" dem over i en nyoprettet mappe...

hvis ikke du kan bruge det til noget så prøv på www.exp.dk :)
Gabriel2k
Geografisk sted: Heaven

Indlæg af Gabriel2k »

Er der ikke en punkt under Filer der hedder "Import" ....Er der i hvertfald i Outlook Express...

Hvis du har .dbx filerne så kan du være rolig, for så er dine mails der stadig :D
<br>
<center>Billede

<i>| - "If you cant join them,....beat them" - |</center></i>
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Åben Outlook

tryk på inbakke

Hold "ctrl " nede og tryk på a.

TRYK på en eller anden mail OG hold mussetasten nede og ryk dem over i en mappe !
Slet mig
Bart
Geografisk sted: Hjørring
Kontakt:

Indlæg af Bart »

Gabriel2k skrev:Er der ikke en punkt under Filer der hedder "Import" ....Er der i hvertfald i Outlook Express...

Hvis du har .dbx filerne så kan du være rolig, for så er dine mails der stadig :D
Tusind Tak for din hjælp..:)

Og Tak til alle jer andre.. Det var virkelig godt..:)

Jeg fik dem sq smidt ind..:)

Taaark :)

-Bart
Kongen af Uggerhøj..
Billede
Besvar