Kabeltv + Selector + koder
Redaktør: Moderators
Kabeltv + Selector + koder
Kære CA,
Jeg bor i en forening hvor vi har kabeltv.
Jeg overvejer at anskaffe en Selector.
Kan man knække de nye koder de indførte i februar? -Vidst nok viaccess 2.
Hvor kan man hente dem?
Venlig hilsen
Poife
Jeg bor i en forening hvor vi har kabeltv.
Jeg overvejer at anskaffe en Selector.
Kan man knække de nye koder de indførte i februar? -Vidst nok viaccess 2.
Hvor kan man hente dem?
Venlig hilsen
Poife
du skal vide...
Du skal vide, at det de har indført, kan spores bedre end noget andet hidtil
De via'sat reklamer, hvor de tager DK' rundt for at fange nogle, passer altså, og ikke en kampagne for at få folk til at stoppe..
Men jow, alt kan ændres =)
De via'sat reklamer, hvor de tager DK' rundt for at fange nogle, passer altså, og ikke en kampagne for at få folk til at stoppe..
Men jow, alt kan ændres =)
the sound won't listen!
Nu tror jeg da vist det er på tide at satmeisteren blander sig lidt...
Og nej Selectoren kan ikke knækkes endnu, eftersom viaccess2 endnu ikke er knækket, og om det kommer kan jo ikke helt siges.....
Det vil kun blive på tale hvis nogle af de store filmkanaler længere nede i Europe skifter til Viaccess2, og det er ikke aktuelt...
Iøvrigt så er de reklamer KUN SKRÆMMEKAMPAGNE og INTET ANDET!!!!!!
Lad jer aldrig snyde af deres tomme STOP biler med paraboler på taget.
Men hvis du har kabelTV så undersøg om du ikke kan få Stofa istedet.. De kan nemlig knækkes med et alm. conax kort. (dog skal du have deres receiver).
PS: Pas iøvrigt på med disse topics.... STOP folkene søger som ravne efter pirater, så PM !!!!
Og nej Selectoren kan ikke knækkes endnu, eftersom viaccess2 endnu ikke er knækket, og om det kommer kan jo ikke helt siges.....
Det vil kun blive på tale hvis nogle af de store filmkanaler længere nede i Europe skifter til Viaccess2, og det er ikke aktuelt...
Iøvrigt så er de reklamer KUN SKRÆMMEKAMPAGNE og INTET ANDET!!!!!!
Lad jer aldrig snyde af deres tomme STOP biler med paraboler på taget.
Men hvis du har kabelTV så undersøg om du ikke kan få Stofa istedet.. De kan nemlig knækkes med et alm. conax kort. (dog skal du have deres receiver).
PS: Pas iøvrigt på med disse topics.... STOP folkene søger som ravne efter pirater, så PM !!!!
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !