Når jeg lukker min com ned, giver den mig den besked. Så jeg selv skal slukke, altså vente på den har lukket ned ordenligt også trykke på knappen for at slukke den helt. Hvordan slår jeg det fra ?
Og en lille extra ting, hvordan fjerner jeg log-on skærmen, så jeg ikke skal trykke på min bruger før den starter ordenligt op ?
Håber der er nogle der kan hjælpe.
Du kan nu slukke for computeren, problem...
Redaktør: Moderators
-
mikeman dk
- Kontakt:
sv
prøv http://www.wintip.dk/xp/ der står næsten alle fif
Senest rettet af mikeman dk 12 jul 2004, 09:22, rettet i alt 1 gang.
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
Tror ikk det var det kakme mente, det er efter at windows har lukket ned osv... så står compen bare og summer med teksten: Du kan nu slukke for din computer....bluenzi skrev:ang slukning.....
kontrolpanel -> strømstryring -> avanceret (tror jeg nok...og så skal det bare slåes til)
istedet for at den selv afbryder strømmen
Kender ikke løsningen, men en a mine venners comp gør det samme efter han lagde XP ind på den, så hvis der er nogle der finder ud a det må i gerne skrive...
<HR>
<center>:)</center>
<center>:)</center>