Min PC kommer aldrig ind i WIN

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Felix^^
Kontakt:

Min PC kommer aldrig ind i WIN

Indlæg af Felix^^ »

hmm.. igår slettede jeg et par filer der lå på roden a mit C-drev .. og skete der ikke noget ved.. det var et par viruser jeg var blevet godt trætte a.. men tror der er smuttet en system film med.. :oops: hva gør jeg ?? kan jeg smække en WIN cd i og ratte op på det på denne måde ? :?
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

ikke med mindre du har lavet reparationsdiskette.... og det har du med 98% sikkerhed garanteret ikke.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Felix^^
Kontakt:

Indlæg af Felix^^ »

Rigtigt ! :cry: Nu er problemet er så at jeg 2 backup a mine ting.. og nu kan den sku ikke fatte noget alligevel! når jeg BOOT´er og formatere .. ja så kommer den ikke vidre.. kan det have noget med den CD jeg bruger at gøre.. skal siges jeg har gjort det her 100 gange ! og har aldrig prævet det her før !! :cry:
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Kan du ikke bare gå i DOS og skrive WIN?! Det skulle man da i gamle dage. Deraf det gamle ordsprog:

You type win, but you always loose ;)

Hvad skriver din maskine af fejlmeddelse når du booter op?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Felix^^
Kontakt:

Indlæg af Felix^^ »

hehe.. nco den skriver ikke noget når jeg booter.. for nu kan jeg ikke engang få lov til at boote!! men har sendt den ud til en der mener han ved noget om det :lol:
mikeman dk
Kontakt:

sv

Indlæg af mikeman dk »

sidst jeg havde ligende problem, viste det sig at det var bundkortet som var defekt. øv for en udskrivning det var
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
Felix^^
Kontakt:

Indlæg af Felix^^ »

*GG* ... det håber jeg sku ikke.. lyder dyrt :mad: men den har godt nok fået lidt tæsk på det sidste.. den har det med at larme meget.. og så får den d alige et kærligt SLAG!! :)
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Det er da ikke så dyrt, man kan få ganske glimrende mb's til ca 500 bobs ;)
Billede
Felix^^
Kontakt:

Indlæg af Felix^^ »

Zlinky... os det jeg mener :wink:
Besvar