Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
så den trøje i Sportmaster og er du gal hvor er den dog grim! Farverne er matte og kedelige, den går underligt ned bag på og så er designet i det hele taget forfærdeligt.
PS. Den er langt pænere på billedet her end i virkeligheden
Håber virkelig de får en stor røvfuld penge af ADIDAS for det sponsorat!
For tror ikke de sælger særligt mange trøjer, for ADIDAS kan bare ikke lave fede trøjer de er så grimme, bare kig på BIF's som nok er noget af de grimmeste der nogensinde er set !
´66 WAS A GREAT YEAR FOR ENGLISH FOOTBALL.
ERIC CANTONA WAS BORN.
Jeg synes sku ærligt talt at den nye landsholdstrøje er grim! Jeg ska i hvert fald ik have den..
Og Felix^^ btw. Du ska ikk kalde dig selv for brøndby fan når du var med mig og de andre ude og se gudeholdet(Aab)- FCM i Søndags!!
Kunne sige meget om ovennævnte trøjer (ikke alt der er lige pænt...). Nøjes bare med at sige at der lige er bestilt en landsholdstrøje og en BIF-Trøje herfra...
... Hilsen en Aalborg-genser (gudehold... ja Aalborg Freja's lilleputter skulle spille helt godt har jeg hørt)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright