Doom 3
Redaktør: Moderators
Doom 3
Hey Gutter
Nogen der har dette spil har hørt det skulle være mega fedt så hvios du har det så spark til blomsten...
Nogen der har dette spil har hørt det skulle være mega fedt så hvios du har det så spark til blomsten...
chart.dk@efnet
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
JA som drud siger så går der nok LANG tid iden vi kommer til at se noget til DOOM3 for de skubber hele tiden dato for ugivelsen når de selv kommer med et lille bud om hvornår det kan være det udkommer så trækker de det tilbage et par dage efter!!
Men Renow holde øje med de forskellige spille magasiner så kan du finde ud af hvornår det udkommer!!!
Men Renow holde øje med de forskellige spille magasiner så kan du finde ud af hvornår det udkommer!!!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
-
Darkheart
- Geografisk sted: Always under // or above
- Kontakt:
Tjah....
Ang. der alpha, så vil jeg lige blære mig lidt
Min P4 2.8Ghz 800FSB og 9800Pro kører den fint, og det ser lovende ud... Og kravene blir' ikk så slemme, Jubii har postet dem engang. Mon ikk den næste vi ser til det, blir den multiplayer demo der lige er blevet vist ved Quakecon? Det tror jeg, ja jeg gør.
- Darkheart -
We fools who love...
We fools who love...
-
_WHAT_
- Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
- Kontakt:
En af grundene til at det er trukket så meget ud er at det slet ikke var planlagt til at skulle have en multiplayer del.
En anden grund er at hardwaren ikke er der til det endnu.
Den alpha ting der er ude er ikke så krævende som det færdige spil skulle blive.
De krav som er lagt op bla. på JG som du snakker om er minimum krav... ja ok HL2 er sat til 700mhz i min.
De siger selv at med P4 2ghz og readon 9700pro vil man æde ca 40 fps... så det er vel op til folk selv at vudere hvad min. krav har at gøre med det realle.
En anden grund er at hardwaren ikke er der til det endnu.
Den alpha ting der er ude er ikke så krævende som det færdige spil skulle blive.
De krav som er lagt op bla. på JG som du snakker om er minimum krav... ja ok HL2 er sat til 700mhz i min.
De siger selv at med P4 2ghz og readon 9700pro vil man æde ca 40 fps... så det er vel op til folk selv at vudere hvad min. krav har at gøre med det realle.
-
Darkheart
- Kontakt:
Well...
Det jeg mente var, at systemkravene har indtil nu være skyhøje, mere end man har som "højt" i dag. Da de kom på jubii sagde folk "næh, det var da ikk så slemt..." osv.. Alfaen er kendt for at have den ringeste framerate ever, og ang. den multi-demo, så siger diverse sider der har set den, at selv om frameraten er lavere end fx Q3 (som så også er ret høj) er det udmærket. Mellem 40 og 60 skulle være hva man kan forvente... Selv med topnotch hardware. Anyway, det er ligemeget... De skal bare se at få den demo leaked! Vil prøve!
- Darkheart -
We fools who love...
We fools who love...
jeg ser man kan købe det3 inde på www.spilpriser.dk nu men vil da lige høre om ikke der var nogen her inde der havde det inden jeg bruger over 300 kr på det og også evt hvilke krav den stiller
på forhånd tak
Renow
på forhånd tak
Renow
chart.dk@efnet
Nej det er ikke kommet..Så brug du 300 kr på det spil! Læs lidt her> http://www.chron.com/cs/CDA/ssistory.mp ... ly/2690450
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
-
Darkheart
- Kontakt:
Kors, man blir' haglet herinde for tiden. Men, spillet er cool nok. Det er absolut i den gode ende, har spillet ca. 6 timer ind, dømmer derfra. Grafik og lyd er som forventet, men jeg synes lidt der mangler noget nyskabning i gamleplay. Der er enkelte småting med PDA'en, men jeg er ikke blevet ramt af den der "wow" oplevelse endnu. Håber den kommer. Er jeg virkelig den eneste der ikke er ligeglad med at Doom er kommet?
- Darkheart -
We fools who love...
We fools who love...