Gør din vist ligefrem heller ikke.. Du opretter en profil og starter med at lægge dig ud med nogle af de mest aktive på boardet? Er du fuldstændig indavlet eller hvad?
Måske der var en admin der skulle se på om det er en anden bruger der har oprettet en anden profil.. Lugter af det
Nej Falslev, min account er ik ny, har bare sjældent kommenteret jeres indlæg og det kan du sikkert også se et sted ude i siden eller noget...
Og hvorfor skulle man ik kunne komme ind og kommentere "de store herrers" indlæg? - det skal jeg selvfølgelig først gøre mig fortjent til!
Og den der tyveridebat der altid kører på downloads, afhænger jo af hvordan du downloader og med hvilke øjne du ser på det.
Der er folk som bare rager til sig, som næsten aldrig har købt en original CD og ser kvantitet som det fede, som de kan stå og flashe for deres kammerater.
Men der er jo også dem som previewer nummeret ved at downloade det og hvis det er noget værd, så går de ud og køber det, og det er jo ligesom to forskellige verdener, da det ene "knap" nok er ulovligt.
Kunstner og pladefolk har ihvertfald ik noget imod det sidstnævnte da de jo får deres penge, selvom man overtræder loven, og man skal da ihvertfald være paragrafrytter, hvis man agter at dømme nogen på det grundlag.
Ang. tyveri:
Hvis du ser det fra pladeselskab og artistens side, så er det tyveri i den forstand at de måske mister penge.
Men hvis du alligevel ik ville have købt det alligevel, så har de jo ik mistet en kunde?
Hvis din nabo har en Lamborghini og du kunne "klone" den så han ikke mistede den, så havde han nok heller ik noget imod det. Hvorimod hvis du går ind hos ham og nakker den er det en hel anden snak!
til Smoker: Jeg vurderer det såmænd bare udfra jeres indlæg. Men kun nogle af jers indlæg. De fleste lyder som fornuftige mennesker.
tror du selv på en ansvarsforsikring på biler falder fordi at fx jeg ikke køber stjålne ting ?
-Måske ville den hvis ALLE lod være.. men hvor realistisk er det ??
Så hvis jeg har forstået dig ret, så brokker du dig altså over afgiften er alt for høj og støtter samtidig at den skal blive højere?
Syntes det er nogle svage standpunkter i har. Få da nogle holdninger, stå inde for dem og lad dem da ik afhænge af "at alle andre bryder også reglerne, så jeg kan lige så godt gøre det!", det giver da ihvertfald nogle sjove paradokser?

.