Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Hey.. jeg har hørt en sang på the voice et par gange nu. Det er en sang hvor de giver en masse information om alt.. den syns jeg sq fanger meget godt.. er der nogen der ved hvad den hedder og har den?
jeg har så ikke sagt at the voice er danmarks hitradio numoro uno... men den er udemærket.. og da jeg ikke så tit hører radio, har jeg de enkelte gange jeg har hørt det, kun hørt den på the voice..
Det er meget muligt det er søren rasted men det er jo ikke navnet på sangen, eller artisten! men derimod var Jetz mere præcis og fortalte mig hvem det var! tak for det Jetz..
Albummet "Lazyboy TV" udkommer den 30. august, singlen skulle gerne komme ud før det ifølge hvad jeg har læst. Så er det bare at have lidt tålmodighed.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright