Pop-Up Killer Program

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Yew
Geografisk sted: 3460
Kontakt:

Pop-Up Killer Program

Indlæg af Yew »

Hey! all!

Jeg har et program der hedder Pop-up killer og som har et gult lyn som ikon, jeg ville så høre om der var andre herinde som brugte det fede program til de irriterende popups ? og om der var nogle af jer som kan hjælpe med setup filen til programmet. ?

vh.
YeW :D
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Du kan jo prøve SP2, den har én indbygget. Ellers bruger jeg selv én der hedder Pop Up Stopper Free Edition, findes via Google. Den er go' nok, og kan slås fra ved at holde ctrl inde, praktisk nogle gange.
- Darkheart -
We fools who love...
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Det er indbygget i Mozilla :p
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Yew
Kontakt:

Indlæg af Yew »

Det skal helst være den pop-up killer jeg snakker om med det gule lyn som ikon når man kører det..
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Det kan godt vaere at jeg har den liggende et sted, du kan proeve at fange mig naer jeg vender tilbage fra Berlin soendag aften.

Men ellers vil jeg da foreslaa at du bruger Mozilla, eller bare faar installeret MSN Toolbar som jeg ogsaa mener har Pop up killer indbygget. Ellers smid SP2 ind, hvis den altsaa ogsaa har Pop up killer...
Yew
Kontakt:

Indlæg af Yew »

jeg prøver at fange dig drud. men jeg har det installeret men kunne godt tænke mig install filen, da jeg ikke har den liggende under mine programmer...

ses!
Drud

Indlæg af Drud »

Så er jeg kommet hjem, og jeg har den ikke liggende. Beklager.
Brugeravatar
Niles
Geografisk sted: Fra staten Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Niles »

Brug firefox som browser!!!
-=Proud member of [FeiM] and Chart Attack=-

Billede
Drud

Indlæg af Drud »

Niles, det er allerede nævnt 2 gange - og han har tydeligt sagt at han gerne ville have det program, altså installations filen til det....
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Nææ Google Toolbar det ved man ved er!!!

Så han man også altid søgebjælken til Google i sin browser.... Meget nyttigt. Hvor tit skriver man ikke www.google.com

Og hvis man installerer den engelske version så er der også pop-up killer.
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Yew
Kontakt:

Indlæg af Yew »

Har skaffet den bedste pop-up killer der findes ;) ellers tak for hjælpen drenge
Besvar