Jeg har hørt noget om man kan få alle mulige tv kanaler på computer og så sidde og se dem.. Kan man det eller passer det ikke?
På Forhånd Tak!!
Parabol på com
Redaktør: Moderators
-
Qstergaard
Parabol på com

Just being here, cuz' i love it ..
-
Aly
- Geografisk sted: lige nede for enden af vejen og så til højre
Hey
Er det ikke kort til compen du søger ?
Fandt lige noget hurtigt http://www.edbpriser.dk/Listproducts.as ... Submit.y=0
Ved ikke om det er det du søger????
Er det ikke kort til compen du søger ?
Fandt lige noget hurtigt http://www.edbpriser.dk/Listproducts.as ... Submit.y=0
Ved ikke om det er det du søger????
Uanset om det er et tv-kort eller en satelitmodtager til computeren du søger, så er det jo ikke sådan at man bare har alle amerikanske og jihad-kanaler der findes. Du skal jo stadig have abbonnement.
Ved ikke om du mente at man bare havde dem via internettet eller hvordan. Synes bare lige det skulle med i dine overvejelser.
Ved ikke om du mente at man bare havde dem via internettet eller hvordan. Synes bare lige det skulle med i dine overvejelser.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Danske KISS har lavet de udemærkede produkter kaldet SATDEM, som du kan modtage DVB signaler med, og du kan enda få den med et CA slot, så du også kan modtage kodede signaler.....
Du kunne jo evt. isætte et MatrixCAM, og så er du kørende....
Men hvis du vil se sat TV, så ville jeg nu hellere investere i en alm. receiver, og hvilken, ja det er jo så op til dit behov....
Alt efter hvor grisk du er indenfor pirat verden..
Og når det så er sagt, ja så vil jeg da lige gi QrazyLeg fuldstændig ret, hvis du altså har fået det hele så galt i halsen.......
Og så skal du stadigvæk have en skærm sat op udenfor....
Men gid man kunne modtage de amerikanske tv-kanaler, såsom "The WB" og "The SciFi".....
Det tæteste man kommer på det må blive de engelske SKY kanaler, som kan fås i DK igennem visse sider (selvom det ikke er lovligt)
Du kunne jo evt. isætte et MatrixCAM, og så er du kørende....
Men hvis du vil se sat TV, så ville jeg nu hellere investere i en alm. receiver, og hvilken, ja det er jo så op til dit behov....
Alt efter hvor grisk du er indenfor pirat verden..
Og når det så er sagt, ja så vil jeg da lige gi QrazyLeg fuldstændig ret, hvis du altså har fået det hele så galt i halsen.......
Og så skal du stadigvæk have en skærm sat op udenfor....
Men gid man kunne modtage de amerikanske tv-kanaler, såsom "The WB" og "The SciFi".....
Det tæteste man kommer på det må blive de engelske SKY kanaler, som kan fås i DK igennem visse sider (selvom det ikke er lovligt)
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !