XP DK SP2

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Zlinky
Chart Attack VIP

XP DK SP2

Indlæg af Zlinky »

Billede
Brugeravatar
David
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af David »

Er der ikke stadig problemer med den ?

E-pressen.dk har skrevet at der var mange fejl i.
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Tror jeg !

da der er i eng. udgaven
Slet mig
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

jeg har ikke haft nogen problemer ..... endnu...
Billede
Gabriel2k
Geografisk sted: Heaven

Indlæg af Gabriel2k »

Den er selvfølgelig på dansk, og kan også godt installeres på en enkelt maskine. (Selvom der står på siden at det kan ikke anbefales). Kører da ihvertfald med den, og virker fint....
<br>
<center>Billede

<i>| - "If you cant join them,....beat them" - |</center></i>
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Det giver en helvedes masse bøvl rent netværksmæssigt fordi de har sikret den i hoved og røv. Jeg blev rimelig hurtig træt af den i weekenden da vi lavede lan.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
DaMonk

Indlæg af DaMonk »

Desuden er det jo en developer udgave som ikke er på windows update... Så det er vidst ikke en version til hjemmebrugere!
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Ikke noget jeg gider bruge tid på..
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

DaMonk skrev:Desuden er det jo en developer udgave som ikke er på windows update... Så det er vidst ikke en version til hjemmebrugere!
Jeg installeret developer versionen på min engelske XP. Ingen problemer. Det eneste der er med den udgave, det er den fylder mere end hvis man bare havde hentet via Windows Update. Men det er det samme i den sidste ende. Så man kan trygt hente den og installere den, hvis man ikke vil vente på den bliver tilgengældig på Windows Update.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
DaMonk

Indlæg af DaMonk »

@ nco

Hvorfor hedder den så "udgave for it-ingeniører og udviklere" ?

I linux miljøet er en developer (-dev) udgave noget der ikke er færdigt udviklet endnu og som folk kan bidrage med til at gøre færdigt... Så ville da bare mene at den SP2 ikke er færdig endnu! Fordi den kører perfekt betyder jo ikke den er færdig endnu! ;)
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Den er for udviklere, fordi hvis du er systemudvikler, gider du ikke winupdate alle pc'erne du "udvikler" manuelt - så skal man kunne downloade pakken som fil. Det er ikke så indviklet. Hvis du henter via winupdate, så har du jo ikke nogen håndgribelig udgave, så "kommer den jo bare ned på pc'en". Trust me, bare efter at have sat 7 maskiner op, det er nemmere med en fil på cd.
- Darkheart -
We fools who love...
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

DaMonk skrev:@ nco

Hvorfor hedder den så "udgave for it-ingeniører og udviklere" ?

I linux miljøet er en developer (-dev) udgave noget der ikke er færdigt udviklet endnu og som folk kan bidrage med til at gøre færdigt... Så ville da bare mene at den SP2 ikke er færdig endnu! Fordi den kører perfekt betyder jo ikke den er færdig endnu! ;)
Man kunne jo feks også bruge filen til at slipstreame sin xp cd med, så man var fri for at opdater hele lortet næste gang man skal formatere.

Kan da godt forstå at ms gerne vil spare lidt båndbrede så det ikke er alle hjemmebruger der henter 250 mb når de fleste sikkert kan nøjes med 50 mb ved hjælp af winupdate, som jo kun henter det den skal bruge.

Og så er den som nævnt også god til system administratore, som nok ikke gider sidde og windowsupdate 600 klient maskiner.

Og jo det er den færdige version.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Besvar