MP3 database

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
nesia

MP3 database

Indlæg af nesia »

Jeg søger subject, de eneste krav er at man kan søge i sine sange og at den kan finde ud af at singler osv. ligger som scene rls i daterede mapper.

Håber nogen kender noget der kan opfylde min krav ;)

ps. har tjekket google, kunne ikke finde noget der levede op til mine forventninger.
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Mpeg Audio Collection (MAC) laver en database over hvad der ligger på et drev, en cd eller lign.

Det ligner til forveksling en kopi af mappestrukturen, hvor mp3'erne altså ligger inde i den mappe som den også gør på hd'en. Man kan selvfølgelig søge, lave lister til udskrift osv.

Programmet ligger gratis på download.com

Ved ikke helt om det er sådan noget du kan bruge...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Hvis du har RaidenFTPd så kan du også lave en dupelist.lst og så søge i den uden om raiden. Fremgangsmåde og evt. spørgsmål findes på http://www.raidenftpd.com/en

btw. Fedt klip fra "Requim for a dream" du har kørende der.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
nesia

Indlæg af nesia »

Siger mange tak, vil kigge på begge forslag.
Har dog ikke en raidenftpd kørende for tiden, men et super forslag.

Ps. yeah synes også selv det er en fed animation, utroligt så meget man kan udtrykke på så kort tid!
Besvar