Emule !

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
HighTowe®
Geografisk sted: Et sted i DK

Emule !

Indlæg af HighTowe® »

Hej med jer. :)

Ville lige høre om en ting. Hvorfor kommer den her besked, når jeg prøver at logge på emule-server:

Fejl Emule Server No3 100000 max (66.111.39.27:4242) - Connection refused. Your IP is currently blacklisted. :roll:

MVH
HighTowe®
HighTowe®

Emule !

Indlæg af HighTowe® »

Og hvad kan jeg gøre for at kunne få lov til at downloade igen ?????????????
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Prøv en anden server
Slet mig
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

for det første er din ip blacklistet det vil sige du kan ikke komme på den server ligemeget hvad! så kunne det også have noget at gøre med dine maxconnections måske står til 10000 og det er der nogle servere der ikke tillader!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
HighTowe®

Indlæg af HighTowe® »

GAMBI: Jeg har nok prøvet alle serverne i emule men kan dog ikke komme på dem enten er jeg blecklistet eller også har den tabt forbindelsen.

YaKuZa_MaB: Oki - ser lige om den står på 10000. Mener kun den står på 5000. Men er der en måde for at få den optimale opsætning i Emule og hvor kan jeg finde den ?

HighTowe®
Besvar