Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Det er ok at req'e spil, men vær sød kun at req'e ting der er udkommet. Det gør det meget nemmere at få fat på. Tjeck Isonews eller NFOnews først... Så blir' man ikke anset for at være lidt af et pjok (Udgivelse sat til 17/11, så det kommer nok ikke før engang i nov.)
Night_Hawk skrev:darkheart kan bare ikke læse efter...........!
Hvad er det jeg ikke kan "læse efter"? Den seneste dato jeg har hørt, er 16/11 til consoler.
Men bøjer mig da ydmygt hvis det allerede sku' være kommet... Jeg har bare ikke set eller hørt noget.
LOL! Den her tråd har da taget en ordentlig omgang forvirring.
1.) Der blev spurgt om nogen kunne skaffe det (dengang tråden blev postet).
2.) Darkheart sagde at det ikke var udkommet og man burde lige selv se om det var udkommet inden man spurgte.
3.) Renow påstod at det var kommet den 7/10-04
4.) Undertegnede sagde det ikke var
5.) Night^Hawk mente at Darkheart havde uret...
--> Hvilket han ikke havde
6.) Mugg! spurgte om det allerede var kommet.
--> Nok fordi han mente at det skulle komme senere end Renow's udmelding og Night^Hawk's misforståelse af Darkhearts kommentar.
7.) Gambi svarede på Mugg!'s spørgsmål ved hjælp af en google søgning. (Fint nok, det er sådan der undersøges. Linket slog fast at det ikke var udkommet, i henhold til Renow's kommentar)
8.) Down\\ lavede et copy / paste fra siden. Det var ikke nyt info
9.) Gambi misforstod Down\\s copy/paste.
--> Troede det var "ny info"
KONKLUSION: Spillet kommer først den angivede dato. Der skal nok være nogle der melder sig når de engang har det! Så burde det for satan da være slået fast. Så lad være med at req'e det mere og rette hinandens fejludtalelser før i VED (og kan bevise I har ret).
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright